Efe helpen alsjeblieft

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Gieltjuh, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gieltjuh

Gieltjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij alsjeblieft even precies helpen om mij een duidelijkheid te geven..

- Ik krijg woensdag een xbox 360 ...
    Je kan toch alleen met xbox gold multiplayer games spelen ?
    en als je een xbox 360 gold abbonoment neemt van 12 maanden voor 60 euro ... kun je dan alles daarna gratis downloaden ?

Want waarvoor is dan een puntenkaart?
    Alsjeblieft help me efe...

Groeten Giel ,
    giel@wintertjes.nl

2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Gold moet je hebben voor online gamen ja, die puntenkaarten zijn om voor content te betalen die je download, want niet alles is gratis.

3. Gieltjuh

Gieltjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik een abbonoment neem van gold, moet ik ook nog een puntenkaart kopen :confused:... ?

4. Gieltjuh

Gieltjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En hoe duur is dan een puntenkaart ?

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Welkom op het forum

Gold, op live tegen anderen ja. Met Zilver is het niet mogelijk om tegen anderen tegaan. Met die punten kun je plaatjes en arcade games kopen. Gold is met downloaden puur voor Demo's, trailers en XboxLive Arcade Demo's

2100 punten is 24.99, dixons

6. Gieltjuh

Gieltjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat geen onzin ? Dus ik kan gewoon met xbox live abbonoment gold na die 60 euro , gratis online gamen ? Hoe duur is anders zo'n puntenkaart?
    Ik denk dat ik wel ga genieten van Xbox 360 :D

7. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    2100 punten is 24.99, dixons zegt mark

8. Gieltjuh

Gieltjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow ik zag 2100 punten is 24,99 ..... oke .... maar ik kan dan nog wel gratis demo's , trailers, en xboxlive arcade demo's downloaden he ? .... wat kun je dan met die puntenkaart ?

9. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Erm, lees jij post van mensen :eek:? Ik verwijs u naar post #5 van Metal Mark :cool:

Oh dat ben ik :+

10. Gieltjuh

Gieltjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zag dat onderste niet ... van die puntenkaart.. hoeveel die kosten

11. Gieltjuh

Gieltjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie dan een puntenkaart ect... ?

12. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Weet dat je nieuw bent op het forum, maar je hebt een edit knop om je post teeditten/bewerken :) Hoef je geen 2 post temaken.

Ja ik heb al 3x 2100 punten gekocht. Arcade games zijn lekker rustig om te spelen.

13. Gieltjuh

Gieltjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry dat ik zo veel vraag mensen maar ik wil graag wel even duidelijkheid als ik de xbox 360 krijg .... is het zo als ik trouwens mijn internetkabel in de xbox360 doe , dat hij automatisch goed zet? niet dat ik alles in moet stellen .. ? Watn mijn broertje is playstation freeke, en hij heeft er lang over gedaan mo zijn internet goed te zetten om online te kunnen spelen ...

Groeten Giel nogmaals

14. A1gp

A1gp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff voorbeeldje is duidelijker denk ik

Oke je krijgt je 360 van de week stel je hebt daarbij bijvoorbeeld call of duty gekocht of project gotham racing 3. Om dus online tegen andere mensen te kunnen spelen heb je gold nodig. Standaard als je je 360 aansluit op internet zit je op silver. Met silver kun je al content downloaden van de market place MAAR alleen die content die gratis is. Dus bijvoorbeeld een demo van bijvoorbeeld tomb raider legends. Die puntenkaart is extra luxe je kunt dus zeg maar je game pimpen. Onlangs is voor project gotham racing 3 een upgrade vrijgekomen, deze is gedeeltelijk gratis maar je kunt ook het zogenaamde SPEED PACK aanschaffen in dit pack zitten verschillende extra's waaronder een aantal nieuwe auto's,MAAR HIERVOOR MOET JE DUS BETALEN MET JE MICROSOFT POINTS het is niet verplicht. Je game zal ook gewoon functioneren alleen jij hebt de auto's niet waar anderen dus wel mee kunnen racen.

Dus : Gold abbo is voor online gamen tegen anderen en gratis content downloaden van market place.

Silver: Niet online gamen tegen anderen wel gratis content van de market place.

Microsoft points: Voor de content die niet gratis is op market place. points per product verschillen.

*)

En ja normaal gesproken als je je 360 aansluit dan verbind die direct met xbox live. Mocht dit niet gebeuren kijk dan ff in de thread die FARDO heeft gemaakt. Hij kan je dan duidelijk laten zien welke handelingen je moet verrichten en welke poorten eventueel opengezet moeten worden in je firewall/router etc.

Laatst bewerkt: 22 apr 2006
  15. Gieltjuh

Gieltjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt (y)

Laatst bewerkt: 22 apr 2006
  16. Thamaster

Thamaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    welke snel heid internet heb je nodig voor xbox live gold?

17. A1gp

A1gp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    info bij microsoft

Weet ik zo ook niet ik heb 8 mb down 1 nog wat up. Moet je ff op de xbox site kijken voor specifieke informatie. Breedband is natuurlijk wel een pre_0/

18. Thamaster

Thamaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok thanks

19. Gieltjuh

Gieltjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke site ? en waar precies kun je dat zien ? en chekke? geef efe link ... danku

20. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hallo gieltjuh.

Als eerste zou ik je even vragen om de [faq]huisregels[/faq] door te nemen, ten tweede zou ik je willen erop attenderen dat er een [search]zoekfunctie[/search] en een [​IMG] bestaat. Je kan in dit forumdeel ook je meeste vragen vinden.

-Dicht.

/Mod bij de meeste users ziet de editknop er ietsje anders uit, namelijk zo: [​IMG]. dat is gewoon een verschil in de skin, de knop werkt hetzelfde. - mr. E

Laatst bewerkt door een moderator: 23 apr 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina