Nu ook Nieuw Xbox 360 model gepland voor 2007

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door The Watcher, 23 apr 2006.

1. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    Er was al gemeld dat de Xbox 360 vanaf 2007 met een nieuwe processor geleverd wordt die minder stroom verbruikt en daardoor oververhitting tegen zou moeten gaan, nu is er ook bekend geworden dat er in 2007 een nieuw model van de Xbox 360 uit gaat komen.

Niks om je zorgen over te maken als je net een Xbox 360 gekocht hebt overigens, want het betreft enkel het uiterlijk van de console. Geen grote hardwarematige wijzigingen dus, op de nieuwe CPU na.

Hoe zou hij er uit komen te zijn en hoe gaat hij heten?

Xbox 360 lite?:+ :+

Bron: Gamersreports

2. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ok nu is het officieel, ´ik ben genaait door Microsoft`
    bekijk het van deze kant dat ze het zo erg gaan veranderen als: de DS naar de DS lite. En ik noem dat een groot verschil van uiterlijk en al.

Laatst bewerkt: 23 apr 2006
  3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    :mad:
    dit is de eerste keer dat ik een console bij de release koop, en dan krijg je dit soort naaistreken :mad:

4. Bjørn

Bjørn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sony doet niet anders en de playstations hebben allebei goedverkocht. De 1e serie PS2 had nog niet eens een modem.
    Dus strategies gezien is het misschien een goede stap, waardoor er meer mensen de Xbox360 kopen. Daardoor zullen er ook weer meer games op de markt komen.

5. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, dit was bij de ps2 (two) ook het geval, de nieuwe cpu zal op 65nm worden gemaakt en daardoor goedkoper te maken zijn. dat een nieuwe technologie minder stroom slurpt en minder warmte produceert is wat mij betreft een goeie zaak.

Als je over dit soort dingen gaat janken kun je beter nooit een electronisch apparaat kopen.

6. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Krijgt die dan eigenlijk ook een nieuwe prijs???

7. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    juist gesproken !

_O_ AMEN_O_

8. The Watcher

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat de 360 er nu al top uit ziet dus wat is het probleem.

Hij wordt waarschijnlijk gewoon wat kleiner!

9. Tha_Rix

Tha_Rix GM JUNK

Leuk Bevonden:
    1
  10. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet, maar op de PC zeikt ook niemand als er een nieuwe videokaart uit is( bijv: 'God (%(%^& heb net een 7900 GS gekocht en nu is er een 7900GT:mad: WTF!? LAMERS #censuur, censuur & nog eens censuur :p )'
    Maarja, als ze opeens een véél betere grafische kaart in de 360 douwen zou ik wel ff denken dat het een naaistreek is... & als ie van vorm verandert... nou, ik ga uit me dak van geluk:{ Tenzij je zo'n gast bent met van die neonlichten op je toestenbord, je muis, je beeldscherm & je moederbord & weet ik veel wat hebt zou ik geen reden écht kunnen vinden om jaloers te worden... Ik bedoel, je kijkt er een paar keer naar in het begin & dan denk je ff 'wow'.

& dan?
    Na een tijdje maakt het dan ook nog weinig uit.
    #mening modus uit(Als je weet hoesnel je word uitgekozen voor 'beste flamepersoon v. het jaar op sommige forum, deze niet zo gelukkig ^_^'

11. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    kijk die CPU boeide me geen reet, aangezien ik toch geen warmteproblemen heb gehad ooit en er toch niets aan de kloksnelheden gaat veranderen.

Maar dit vind ik toch wel echt minder, ik ben altijd in voor een kleinere model.

Desnooddanks voel ik me niet genaaid hoor.

12. boatfreak

boatfreak Guest

toen bleek dat ie vanaf 2007 ook met HD-DVD drive standaart word geleverd...

13. The Watcher

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de PS1 en PS2 is dit toch ook gebeurt!

Maar alleen niet in zo'n korte tijd!

We kunnen alleen maar hopen dat de veranderingen niet al te groot zijn. Denk dat we op de E3 hier meer info over krijgen!~

14. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Als dit allemaal klopt van dat de HD-DVD standaard in de Xbox 360 komt, en dat die kleiner wordt enz. ga ik gewoon een PS3 kopen. :mad:

15. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
    Jah en daar krijg je natuuurlijk weer precies hetzelfde verhaal, ik denk dat je dit soort zaken ook wel bij de ps3 krijgt hoor. Maar het is inderdaad jammer als er echt iets belangrijks veranderd, anders ben ik gewoon blij dat ik mn 360 al een jaar heb :+

16. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    tja, ik vind het niet meer als normaal dat ze 2j na de release een andere cpu steken. Tegen dan is deze hw toch verouderd. is net als bij een pc kopen. Je koopt die nu. Achter 3 maanden komt er een betere processor uit en jouwe zakt in prijs. Dat is nu eenmaal een feit in de hardwarebusiness.

17. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    HOezo vroeg dan> duurt tog ruim 1 jaar ongeveer 1derhalf dus ik vind t niet te vroeg. Sterker nog ik denk dat na dit nieuwe model het ongeveer 1 jaar duurt voor de nieuwe xbox

18. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, dan neem ik maar aan als die HD-DVD er inclusief al inzitten, dat ie duurder word. Anders mogen ze die 'oude' versies weer lekker terugnemen & in laten ruilen...
    Ik heb zelf geen 360:
    1. voor dat geld haal je toch wel goede onderdelen voor je pc.
    2. Xbox-live dat geld kost...(ja dan heb je nog silver ofzo maargoed), moet al genoeg betalen aan provider:+
    3. Komen al genoeg spellen op de PC uit die me meer aanspreken.

Alleen als ik ooit echt 1000 euro overheb zal ik echt een 360 kopen.
    Oh ja, alleen bij Splinter Cell 4, heb alles 3 op de Xbox & volgens sommige is ie op de pc met een toetsenbord... Vaag om te spelen...

:mad:

19. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben we een fototje ervan?

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ik kan al bevistiggen dat deze er niet komt .. uiterlijk veranderd niet ... alleen de cpu word aangepast (zodat deze minder heet word) maar de prestaties blijven gelijk

Laatst bewerkt: 23 apr 2006

Deel Deze Pagina