Dark Brotherhood

Discussie in 'Algemeen' gestart door Heilproeme, 28 mrt 2006.

  1. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Je hebt een lijst gekregen samen met je dead drop orders normaal waar hij gedurende de hele week uithangt. 2 dagen in..., de volgende 2 in Skingrad als ik me niet vergis, in elk geval is hij ook op een dag in zn huis in Leyawijn.

    Ik heb gewoon gewacht tot hij thuis was en hem daar 's nachts, zonder bounty, neergelegd.

    Ps: De quest zegt trouwens ook dat hij allergisch is voor Mead. Daardoor kan hij nietmeer bewegen als hij het drinkt. Leek me wel leuk om dat te proberen, maar spijtig genoeg wou hij het niet drinken. Ik heb ook niet echt lang gewacht en gewoon alle drank in de taverne weggehaald behalve mead, in elk geval kan je'm normaal zonder problemen of bounty thuis vermoorden.
     
  2. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    okay ik ben nu listener, das ht hoogste neem ik aan?
     
  3. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Inderdaad.
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb hem nu dus ook uitgespeeld. De DB.
    Lees ff als je weet wat er daarna komt!

    Nu moet ik dus om de week praten met de Dark Mother en dat soor spelen als die MEID. Waarvoor ik vervolgens geld krijg. Dit moet ik dus gewoon voor altijd doen? En als ik het een keer vergeet?

    Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
     
  5. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    dan doe je het gewoon later een keer
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Die dude reist ook tussen de steden, dus volgen hem gewoon daar tussen en maak hem af, Hit hem gewoon een keer, ren weg het woud in (prefereer bomen) en slacht hem af anders komt misschien imperial army over de weg en ben je de lul. --> als je wilt dat mead (in dit geval) of poisened appels succesvol zijn moet je eerst al het andere eten in de omgeving weg halen.
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb die gast in z'n slaap vermoord nadat ik hem leeg gezogen heb, vamp style }:] !
     
  8. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em uiteindelijk dood gemaakt toen die aan t travellen was, in het donker in men assasin robe ( die rooie) op men shadowmere met zen rooie ogen :9

    piece of koekje :)
     
  9. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de volgende achievements gehaald in de dark brotherhood
    heb ik nu iets over geslagen omdat ik bepaalde dingen fout heb gedaan.
    bonussen niet gehaald zoals dat je niet gezien mag worden door de gards en zoals dat je verder niemand mag doden dan de persoon die gekilled moet worden.
    want ik heb het idee dat ik achievements overgeslagen heb, en kan ik die dan nog halen?

    Assassin, Dark Brotherhood
    Reached Assassin rank in the Dark Brotherhood

    Eliminator, Dark Brotherhood
    Reached Eliminator rank in the Dark Brotherhood

    Slayer, Dark Brotherhood
    Reached Slayer rank in the Dark Brotherhood
     
  10. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    In principe kan je niets overslaan. Heb je alle missies van Ocheeva al gedaan? Je krijgt als laatste
    gesealde orders van Lucien Lachance, aangereikt door Ocheeva
    .
     
  11. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog niet alles gedaan, maar ik dacht dat ik misschien iets overgeslagen had, bedankt nu weet ik dat ik gewoon verder moet
     
  12. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan alleen de bonussen mislopen . Die krijg je als je aan bepaalde voorwaarden hebt voldaan maar ach dat zijn enkel speciale daggers en extra gold ,verder loopt het allemaal chronologisch verder
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    hmmzz vond die amulet toch wel relaxt (moet je wel hoog level zijn wil ie echt wat betekenen (ik kreeg op level 15 ofzo amulet met + 21 willpower en strenght)
     
  14. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Jups, het zijn idd wel prettige dingen die je als bonussen krijgt. Dus ik zal er toch wel voor gaan :).
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Vond die beloningen inderdaad prettig maar heb ze ook voornamelijk proberen te halen om alles uit me game te halen. De missies zijn echt super en gewoon slachten is niet echt boeiend vind ik. De enige bonus die ik vorige keer niet had (ben net opnieuw begonnen) was die skill bonus van wodunit. Deze had ik wel gehaald maar daarna geload en opnieuw gewoon gedaan dat ze me wel zagen omdat die skill bonus niet mee telt voor je level points en ik daardoor 1 level minder kon upgraden (ik als powerplayer) kon dat niet waarderen.
     
  16. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik die shit doen en waneer??
     
  17. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    wat dark brotherhood? --> vermoord een onschuldig persoon zonder reden. (dus iemand in de stad of bijvoorbeeld Umbra zonder de quest te doen) dan staat er geloof ik your act has been withnessed by dark forces (zelfs in een verlaten mijn zien ze je nog) Ga dan slapen en voila
     
  18. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook de arena uitspelen wanneer je de missie voor de gray prince hebt gedaan. Zo vonden ze mij uiteindelijk
     
  19. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij stond dat er, toen ik die 3 prisoners in de arena had afgemaakt.
     
  20. NeVerDown

    NeVerDown Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit bij die missie van lucien de eerste dat je die necromancer in die verre cave moet vermoorden.. iemand een idee om snel bij die cave te komen? (opdr8 heet affairs of the wizard ofzo)
     

Deel Deze Pagina