lange laadtijden

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door danster360, 23 apr 2006.

1. danster360

danster360 Guest

Er is inmiddels een oplossing gevonden voor dit cache probleem. Reboot je console en druk tot aan het laadscherm op de knop 'A'. Je cache geheugen wordt gedefragmenteerd en je krijgt opnieuw korte/normale laadtijden. Deze truuk werkt op zowel premium als core edition, omdat de L2 cache op de CPU chip zit en niet op de harddisk. Bij het heropstarten wordt de L2 Cache dus geleegd. In de L2 Cache haalt de cpu de belangrijkste aanspreekpunten (data) vandaan, die die gebruikt om snel naar bepaalde stukken in het spel te gaan bijvoorbeeld.

maar nu is mijn vraag tot aan welk laadscherm moet ik de A knop in houden iemand een antwoord?

2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Die tekst is sowieso gelul, het komt helemaal niet in je L2 cache, maargoed. Ingedrukt houden tot je bethesda softworks ziet staan.

3. m_telkamp

m_telkamp = ViPeR NL360

Leuk Bevonden:
    0
    Onduidelijke topictitel, onduidelijke post, verkeerde forum. Dus slotje, want zelfs ik zonder oblivion wist dit, en er is een centraal Oblivion forum.

4. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hebben we het over oblivion dan?

5. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    Werkt naar mijn idee altijd, met of zonder game. Ik bedoel, oblivion is niet het enige dat gebruikt maakt van je cache :{

Deel Deze Pagina