Die fan die achter je hol aanloopt als je grand champion bent heb ik al 100 doodgeslagen ofzow, hij blijft maar terugkomen. Altijd als het spel en huis of een ander deel van een stad laadt. Blijft grappig. En toen ik wat locks pickte in een magesguild, wat gewoon mocht blijkbaar, kwam er een guard binnenstormen die zij dat mijn dagen als dief geteld waren. Ik deed leuk resist arrest, en de hele mages guild (5 man ofzow) begonnen als een gek spreuken op die guard te gooien . Had er weer een guards uniform bij voor de verzameling. Toch vaag want ik had een bounty van 5, en dan gaan de guards alleen raar doen als je ze zelf aanspreekt, en stappen ze niet op je af.
Duurt een tijdje, soms komt ie ineens opdagen, of heb je hem gezegd dat hij moet stoppen met je te volgen? . Hij loopt iig altijd rond de arena. Maar ik lees net mijn post, en ff voor sommigen die het "verkeerd" lezen (mochten die er uberhaupt zijn): Hij komt dus niet iedere keer terug als je door een deur loopt, maar soms . Denk zeg et even, want zoals ik het las, dacht ik dat hij terug kwam elke keer als ik door een deur stapte .
Bij de allereerste gate kan je kiezen om een gast met je mee te laten lopen. Die gast loopt achter me aan. Kom bij dat stuk met die rotsen en daarachter een vijand. Die gast mekkert wat, rent op de vijand af, word geschept door een dik grote rots, dood .
ik heb geen last van die fan.. ik zeg gewoonL: i dont need a fan nu loopt ie gewoon bij arena rond =x
Heb regelmatig dat guards elkaar gaan aanvallen, vraag me niet de reden. Maar als ik bij een stad aankom en er zit een wolf o.i.d. achter me aan dan gaan die guards op de wolf af en als die dood is hakken ze elkaar in de pan. Wel grappig, en handig. Meteen weer een paar sleutels erbij
Je hoeft alleen grand champion of the arena te zijn, dan komt ie vanzelf naar je toelopen. Blijft ook altijd grappig om je schaduw te zoeken als je op je paard zit , wie hem vindt moet et ff zeggen.
Niet dat ik gehecht ben aan die mateloos irritante Arena fanboy, nochtans deed hij goed dienst als lantaarnpaal bij mn huis, maar ik merkte een tijdje geleden op dat hij gewoon verdwenen is? Gaat die kerel soms vanzelf weg ofzo, tot dan had ik de indruk dat hij ofwel je als een schoothondje achterna liep ofwel op zijn aangegeven plekje bleef stilstaan. Maar blijkbaar niet, want nu ben ik hem toch al een paar dagen kwijtgespeeld...
Ik was gedegradeerd bij de fighters guild naar defender en toen moest ik die missie doen dat ik zo’n steen moet vinden. Ikke dus naar die grot klimmen in de bergen. Wanneer ik daar binnen ben blijkt de dungeon gevuld te zijn met gigantische savage orc’s . Ik wist niet hoe snel ik weer naar buiten moest rennen met die orc’s achter me aan. Op een gegeven moment stond ik op een soort ravijn richel met die orc’s voor me . Eeentje komt op me af gerend en ik doe domweg een stapje opzij en hij flikkert zo de hele berg af naar beneden. Die andere 2 renden er ook gewoon dom weg achter aan. Weg orc’s weet er btw iemand of dat degraderen zo hoort?
in de oblivion gates zijn van die liften, leuk om lijken onder te leggen en ze dan te spletten, dan stuiteren ze alle kanten op. en ik pakte een keer een dood vrouwtje op bij haar arm, liet haar los, en ze begon alle kanten op te stuiteren
ik ging vandaag op een dak met een boog en toen zag een guard met een boog mij en richt dus op mij en schoot op mij en toen gingen een paar mensen van het dorp het voor mij opnemen zo leuk om te zien ook had ik een guard achter mij aan en toen rende ik een piraten schip op en die piraten probeerden die guard te killen en ik was al iets verder en toen ging ik aan de kan staan en toen was er een mooi gevecht op een schip tussen 3 piraten vs 1 guard.. Uitijndelijk won de guard: en schoot ik een paar arrows op hem en was hij uitijdelijk dood
Was zojuist bij men broertje aan het kijken. En die had even daarvoor een paard gestolen in de emperial city. Nu stapt men broertje op een gegeven moment af begint zijn paard te zwemmen en zwemt zo terug naar de imperial city.
Ik had die fanboy bijna gelijk weg gestuurd nadat ik de Grand Champion was. Nu staat hij nog steeds in de Arena destrict. Onder zo'n 'tempeltje' precies aan de andere kant van de trainende mensen.
Ik had hetzelfde maar dan met een zwijn.... Een bandiet valt mij aan, maar op het moment dat hij wil slaan loopt er een zwijn tussen ons in; hij raakt dus het zwijn in plaats van mij, hebben we hem samen gekilled.