Bart Smit schrijft in de doosjes...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 25 feb 2006.

  1. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dames en heren, antwoord:

    lijkt me duidelijk :)
     
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Graag gedaan hoor zal nog es iets voor jullie doen ;)
     
  3. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Dikke nerd
     
  4. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    wtf? -report
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2006
  5. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    whaha word die nog boos ook
     
  6. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Goede zaak...als ik voortaan bij BS een ingesealde kan krijgen voor dezelfde prijs als MediaMarkt wil ik erweer over nadenken om games bij dergelijke winkels te kopen...
     
  7. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Raar kereltje ben jij.
     
  8. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Schelden is een teken van onmacht, als jij geen normale discussie aan kan gaan dan houdt het op, veel plezier in je verdere leven.
     
  9. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Ja kerel , als we moeten discussieren op jouw manier zoals hier boven staat , dan beginnen we er beter helemaal niet meer aan , hop en ga nu maar een koekje bij je mammie halen ._0/
     
  10. Laux03

    Laux03 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet op iemand tegen zijn zere voeten te trappen

    maar....
    Doosjes met stickers/geschreven nummertjes (wel ECHTE wereldproblemen) ???

    Ik heb laatst het spel True crime NYC gekocht via internet van een 15 jarige jongen, en die had zijn naam JEROEN in de binnenkant van het hoesje geschreven.

    Ik heb hem meteen geliquideerd. ???!!!
     
  11. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    En hoe heb je het gedaan , met methanol , of ether , of heb je nog een geheim wapen hiervoor achter de hand.;)
    Vertel , ja vertel je modus operandi hier zodat de andere members hier wéten wat ze moeten doen om die getalletjes te verwijderen , zodat ze niet meer in een onmachtige treurzang zullen uitbarsten teneinde hun frustratie te kunnen uiten in één lange klaagzang.:+
     
  12. ikliegniet

    ikliegniet Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    gesealde game

    Weet je, het gaat mij helemaal niet om geschreven lettertjes of zo in de doosjes (en zeker niet bij seconds hands games). Waar het mij wel hier om gaat is, dat de detailhandel netjes verzegelde of gesealde games zonder pardon opentrekt om deze vervolgens onverzegeld door te verkopen. Deze standaard handelswijze is naar mijn bescheiden mening helemaal kut.

    Je betaald toch gvd 50 of 60 euro voor een nieuwe game, én dan mag je toch wel zeker wel eisen dat je een gesealde (lees: spiksplinternieuwe) game krijgt. Die verzegeling is er niet voor niks door de fabrikant aangebracht. Er zijn zoveel gekopieerde en geretourneerde exemplaren in deze branche in omloop.

    De 100% zekerheid van een gesealde game (waar dus niet mee is gekloot, dus krasvrij) gaat voor mij boven alles. Daarom koop ik sowieso mijn games via de bekende internetstores. De gesealde games worden netjes aangeleverd, vaak goedkoper en geen gezeik aan de kassa. Wat mij betreft gewoon boycoten die dure onverzegelde games bij Bartje Smit en zo verder.
     
  13. Ikarus

    Ikarus Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    ja lelijke sticxkers in de boekjes van het spel, zowiezo bij de bart smid krijg je best vaak in slechte staat verkerende games
     
  14. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had ook laatst bij de smit een game gekocht, was er ook echt enorm groot met zwarte stift in geschreven echt super kut is dat. kreeg het er met terpentine wel uit, maar dat ze dat niet met een stikker kunnen doen zeg. sletjes daar bij de bs
     
  15. Laux03

    Laux03 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    svennies:

    Omdat ik uiterraad zo pissig was, dat iemand zijn naam durft te schrijven in een hoesje (terwijl het spel zelf puntgaaf was) maar dat terzijde.
    Heb ik hem zo behandeld dat deze jongeman nooit meer zijn naam kan schrijven of spellen.
    Want weer eerlijk, het spel speelt nu ook veel minder met een naam aan de binnenkant van het hoesje :) toch?

    Nee, zonder onzin, ik heb zijn naam NIET verwijdert omdat het mij niet uitmaakt (en omdat er mensen zijn die ECHTE problemen hebben) kan ik mij hier niet aan storen.

    Het spel speelt toch goed???
     
  16. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, we gaan gewoon flamen, omdat de Bart Smit in de doosjes schrijft..
    Oh, en Sickness laat zien dat het dus te verwijderen is.. Whats the big point in this story?! "Ja, er staat heel groot in het doosje geschreven waar het hoort te staan in de bakken achter de balie!" koop een fles terpetine (tenzij mama die al in huis heeft staan (geldt niet voor svennies :+)), en veeg het weg! (niet vergeten het boekje, het Cdtje, en de kaft er uit te halen hè!)

    We maken ons weer heerlijk druk om niks :+
     
  17. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Precies! Heb ik ook al proberen uit te leggen. Krijg je (excusez-moi) stompzinnige reacties van 'het gaat om het principe'. Poep! Dan kun je overal een loze draad om bouwen vanwege een principe? Ach, succes met de trauma's die men overhoudt aan de gruwelijk verkrachtte hoesjes.

    Blaas de boel een beetje op, probeer duidelijk te maken dat ik inderdaad het grote probleem er niet in zie?
     
  18. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Dat deze threat nog steeds leefd zeg, wat een onzin.:mad: |:-
     
  19. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Amen.
     
  20. gideon85

    gideon85 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaak is enkel cd-rom becijferd.. En dat komt door de grote collectie verschillende cd-roms en de vaak grote (inkoop)aantallen. Deze worden dan op nummer in de bakken gezet. Per bak heb je dan bijvoorbeeld 400 cd-roms. Nummer 0 - 399, enzovoorts.
    Met xbox spellen en andere platforms, die worden veelal op alfabet gezet. Hierdoor hoeft er niet geschreven te worden in hoesjes, en staan ze gewoon op de eerste letter van de titel (op zijkant) in de bakken. Bij cd-roms is dit dus vaak niet mogelijk vanwege te grote aantallen die alleen al onder de letter "A" zullen vallen, bijvoorbeeld.
     

Deel Deze Pagina