Het XBW GRAW (360) Toernooi Discussie/vragenthread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rox, 28 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Vanavond hadden we tegen D06A moeten spelen. Ik was er niet, dus ik heb dat doorgegeven aan Drafe Roulio dat hij een friends request krijgt van iemand anders. Ze hebben de friends request dus niet geaccepteerd. Bij ieder van ons kun je bij de gamercard online zien dat we van Oldskool zijn. Dit is al de tweede keer dat D06A niet "komt opdagen". Beetje jammer.
     
  2. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    heh, ik heb geen friend request gekregen en wij waren de hele tijd erop :confused:

    en 2de keer ? wanneer was dan de eerste ?
     
  3. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Oh misschien was die eerste keer dan tegen iemand anders, ik weet het ook allemaal niet meer.

    Dit bericht kreeg ik:

    "22.00 uur: ImmortalizatioN, Mister Sonny, Def K en ondergetekende (Mikkel NL) waren online, maar tegenstander reageerde niet op Friend Requests van o.a. ImmortalizatioN. Er is dus helaas niet gespeeld."
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2006
  4. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm nu zie ik het notifications stond uit ... kan gebeuren
    Ik kan me wel aansluiten als D06A hierbij verliest
     
  5. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Haha...beetje dom he! ;)

    Ik ga niet de overwinning opeisen, dat vind ik onsportief...
     
  6. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    kweet, mensen die mij kennen weten da ik sommige dingen op stom wijzes kan verkloten :)
    Maar als jullie eventueel willen op maandag na 19.30u ofzo ?
     
  7. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Nee dan kan denk ik niemand van ons...
     
  8. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    taab wij moeten ook nog tegen jullie. uhm ik zal ff vragen wanneer we tijd hebben we kennen vaak wel behalve maandag.

    wij zijn DBG.

    D06A ik zal ook met jullie contact opnemen we kunnen jullie een paar dagen later of eerder spelen ligt eraan wie sneller kan als wij kunnen.
     
  9. nemsis

    nemsis Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu net de demo gespeeld maar heb een vraagje.
    Ik vindt dat met team mates spelen een beetje vaag.

    Welke knoppen moet je nu gebruiken om met je team mates te schieten een welke voor dat ze moeten blijven staan ?
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Die vraag kun je beter in deze thread stellen nemsis. De thread waar je nu in kijkt is bedoeld voor het toernooi die gehouden wordt met GRAW.

    Wanneer moet ON3 nou tegen DPSB spelen? Duurt wel erg lang zo. Van mijn part spelen we vanmiddag nog. Wel na 4 uur, want daarvoor is de F1 in Imola :cool: Áls we vanmiddag spelen moet dat weer zonder Traxx, want hij is in Instanbul :'-( Maar dan moet SVS, skultulla of Rox maar ff invallen.
     
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    @ Rox

    Ik vraag me nu af, of wij niet langzaam de punten mogen krijgen. NIEMAND, maar dan ook NIEMAND van DNS (onze tegenstander) reageert op mij.
    Ook na een goede aanwijzing van je, om SUPERSTAR online toe te voegen heeft niet geholpen.
    En nu is het alweer 2 weken terug.

    Ik ga contact opnemen met andere clan leiders. Aangezien idd 3 mensen van mijn clan
    (behalve ik :mad: :p) op vakantie gaan, in de MEI vakantie!
     
  12. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok, als je me nog even de verschillende mailcontacten kunt mailen komt het in orde :)
     
  13. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    ON3 speelt zo goed als elke avond een match voor gamebattles.com. Dus zij hebben wel tijd. Ik zou zeggen mail hun captain even...
     
  14. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    De wat moet ik je mailen?! :p
    In elk geval zwaar vreemd dat er niemand meer reageert van DNS.

    Heeft niemand ook iets aan jou laten horen? Dat ze eruit zijn gestapt ofso?
     
  15. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, vanochtend toen ik het typte was het veel duidelijker dan wanneer ik het nu terug lees ;).

    Maar ik hoor ook niets meer van ze, jammer genoeg.
    Je moet even de mailtjes die jij verzonden/ontvangen hebt van DNS naar mij toe sturen (zodat ik kan zien dat jij er alles aan gedaan hebt ;))
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Die ene oude lul met zijn lange grijze baard toch? :+
     
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Graag, maar hoe haal ik deze terug?
    Als ik in mijn Hotmail bij Verzonden berichten kijk, zie ik niets!
    (zelfs niet, mailtjes die ik nét twee minuten geleden heb verzonden)

    Verder kan ik je beloven, dat ik écht hem heb toegevoegd op Live :cool:. Hij staat nog steeds als Request.
    Maar dat hij ook niet op jou reageert en hier, lijkt mij toch al voldoende...

    Ik zal eens kijken, wat ik nog kan terug vinden.
     
  18. Xun

    Xun Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    weer een goede reden om over te stappen naar een echte mailservice :+ gmail :D

    maar ff zonder gekkigheid. als je meeltjes in je inbox hebt kan je die forwarden.. meestal reageren mensen gewoon op je laatste meel dus heb je soms het hele gesprek in 1 meel. zoniet.. dan weet ik het niet :9
     
  19. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    kunnen we DNS dan niet beter uit het toernooi knikkeren als ze toch niest meer laten horen..( dan hoef je ons ook niet de punten te geven, want DNS kan dan niet tegen andere teams spelen ) ;)

    maar je kan ons ook gewoon de punten geven ;)
     
  20. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik heb al een berichtje gestuurd naar m;n teamleden over wanneer ze allemaal kunnen dan moet het lukken. MIKA heeft nog niet terug gereageerd maar dat zal 'ie wel binnekort doen. Enigste probleem is dat hun vaak ná 22:00 willen en wij nog op middelbare school zitten en daarom vaak alleen wat vroeger kunnen maar het zal wel lukken. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina