Game Expo nog een lange weg te gaan?

Discussie in 'Algemeen' gestart door fallout, 25 nov 2002.

1. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Had je gewoon bij de veehallen moeten parkeren, en dan met de pendelbus naar de jaarbeurs. Kost je 2 euro, zie je gelijk nog wat van de stad... ;)

2. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Mja... wat zijn jullie allemaal negatief :confused:

Het was idd niet zo groot maar het was pas de allereerste keer, wat had je verwacht. Nu ze hebben gezien dat er zoveel mensen komen zullen ze het evenement de volgende keer heus wel een groter oppervlakte geven. Geef het gewoon wat tijd.

Alles wat er was vond ik iig behoorlijk geslaagd hoor, heb me goed vermaakt.

3. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Jah, omdat jij waarschijnlijk nooit van CS hebt gehoord. je een gameboyadvance helemaal te vet vind. daarnaast kon je halo niet betalen, in de rij staan achter een zootje twaalfjarigen om ff de SC demo en halo te kunnen spelen vind je dus ook helemaal geweldig, het blad uit oktober 2001 was ook de laatste die nog miste in je gamequest collectie, en on top of that is et ook nog een grote hobby van je om je door een kermisachtige menigte te waden onder het geschreeuw van viswijven die met hardware uit de eighties leuren, om al dat moois te kunnen aanschouwen. omdat et de volgende keer vast nog beter isvond je het ook niet erg om nu alvast ff 20 euro te betalen.

dan kan ik me voorstellen dat je de game3xpo en de hcc helemaal geniaal vond en je er prima kan vermaken.

:{

(no offense, maar ik kan daar niet bij)

Laatst bewerkt: 25 nov 2002
  4. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    Amen fallout ;-)

helaas heb je wel gelijk,

ik had veel meer verwacht ja, over dat dit de 1e keer was en niet weten hoeveel mensen er zouden komen da's onzin, want ze doen het niet voor niets tegelijk met de hcc, daarvan weten ze al lang en breed hoeveel er gaan komen, dat publiek blijft heus niet tussen de 5e hands 2speed branders hangen hoor (alhoewel). flinke aandacht hadden ze dus echt wel kunnen verwachten, al klagen we nu wel over het algemeen over de gamexpo, want wat ms betreft ,zoals fallout het al zei geloof ik, waren zij het beste aanwezig met hun xbox stands, ps2 was amper te vinden en kindertendo alleen maar (zo leek het) met hun kinderboy

5. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

ik ben niet zo geinterresseerd in mass appeal ...ik vind dat gamexpo een kans moet zijn om iets terug te geven aan de gamers die mensen die voor hcc komen lopen alleen maar in de weg

6. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4

Ik hoef natuurlijk niet echt in te gaan op deze argumenten.. want geen daar van kloppen natuurlijk :{

Ja, er waren ook wat kids die wat jonger waren, nou en? Dit is eigenlijk voor alle leeftijden! Ik heb trouwens helemaal niet zo erg lang in de rij moeten staan, en anders kan je toch lekker andere lui zien gamen, denk ook is aan anderen zeg! Er stonden aardig veel Xboxen..

hmm.. ja sorry hoor, maar gamequest koop je toch zoiezo niet :{

Ik heb niks gekocht, was het ook niet van plan, maar het was best grappig om ook even door die hele beurs te lopen. Juist door al die viswijfen, en al die prijzen oorlogen.[/quote]

Dan was het dus niet voor jouw weggelegt, jammer.. maar anderen kunnen en mogen het nog best vet vinden..

7. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

Dan was het dus niet voor jouw weggelegt, jammer.. maar anderen kunnen en mogen het nog best vet vinden..
    [/QUOTE]

wat je hier dus doet. is mijn argumenten weerleggen. en zeggen dat je die dingen NIET leuk vind. wat dus betekent dat ook jij de game expo eigenlijk geen ruk aan vond.

ik noemde alleen de dingen op die er te doen waren. en die je dus leuk zou moeten vinden om de Game expo te kunnen waarderen.

8. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    dan begrijp je me verkeerd, want ik kon de Gamexpo best waarderen.

9. Koesj

Koesj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk dat jullie zo heerlijk kunnen afgeven op de Gamexpo (Gam3Xpo whoo!whoo!whoo! yo G check ons dik te ruig l33t spellen dan). Ik vond het wel grappig en PDO, Steel Batallion en alle andere games die ik nog niet had gezien waren zeker de moeite waard. Zelfs de 'Cube kampwagen met Prime, Eternal Darkness en Starfox was redelijk. Gewoon positief blijven, zennn

10. schrambal

schrambal Wat ben ik lelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Alle beurzen zullen moeten groeien. Ook de gameexpo. Al met al was deze editie niet overdadig maar zeker niet slecht. Volgend jaar is het weer groter, en daarna weer groter en daarna weer, etc. Maak je geen zorgen hierover. Maar verwacht niet direct een gamebeurs formaatje E3.

De game expo zal omdat het een succes was dit jaar volgend jaar ook weer doorgaan. En zeker nu de ECTS een grote flop wordt (ieder jaar minder games) blijft er in EU een grote vraag naar een goede gamebeurs. Tegen de tijd de de Game expo op een behoorlijk formaat is kan dit dus..............

De rest mag je zelf bedenken. Maar gooi niet meteen de beurs weg en veeg er je gat niet mee af omdat je wat groters verwacht had, OK?

11. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    uhuh uhuh, maar

ik mag wel IETS nieuws verw8en. ipv een bende kindertjes. een een microsoft schreeuwende meute.

maar jah boeie. tis weer voorbij en volgende keer weet ik dat ik thuis kan blijven.

12. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    dat is jouw keuze, ik weet iig dat ik wel weer ga :9

13. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    ik was na 3 kwartier weer weg daar
    de burger king was nog leuker op centraal daarzo
    echt zwaar triest ik ga daar ook niet meer heen!
    en sorry xbw heb ik niet gezien :mad:
    we wilden ook snel weer weg
    enja die HCC daar hoef ik al helemaal niet te komen daar gaan mensen grapjes lopen maken over wat voor geforce4 hij wel niet heeft en hij heeft geforce 3 whahahahaah
    dat soort grapjes weet je wel van die super trieste dudes

14. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    ok, maar we zeiden ook niet dat ie slecht was, alleen we hadden er wel meer van verwacht, tenminste ik, nieuwe games (nouja lees vorige threads maar) ..

maar idd het moet nog wel groeien,tis nog zo nieuw, al kan iets nieuws ook meteen wel groot en goed zijn..

15. ERASE

ERASE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar was mortal kombat DA????

kom ik daar helemaal naar toe betaal nog eens bijna 2 euro heb mijn vriendin nog mee kunnen krijgen,.. hebben ze niet eens mk5 die in america al 3 dagen uit was.

nou lekker kut,.. game expo lijkt niet eens op de E3.
    en dat had ik wel een beetje verwacht.
    trouwens geen een lekker wijf gezien buiten mijn vriendin.
    dat is op de E3 wel anders.

Groeten en een lach,
    Simpie

ps: kijk eens op www.erase.neemt.nl daar is veel te beleven.

IK WIL MORTAL KOMBAT DEADLY ALLIANCE!!

16. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    vriendinnen heersen ook gewoon. zonder een vriedin leef je maar half (nou...tis gewoon een stuk minder flex, en je voelt alsof er iets mist, not to mention die sexuele frustratie). sinds ik er 1 heb weten te veroveren :D is mijn leven echt een stuk aangenamer te worden...

17. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4

kwijl kwijl:r , je vriendin is ook member van dit forum en leest al deze berichten zeker!! :p :p

maar je hebt wel gelijk, ik kan ook niet meer zonder m'n vriendin:)

18. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Gaan we nou ineens over onze vriendinnetjes praten? Sheesh, talk about sad people! :)

Over die GameXpo... ik was er niet, dus ik oordeel niet, maar als ik zo die XBW stand zag, was dat al reden genoeg voor mij om daar 20 euro voor te betalen. Daarbij wil ik natuurlijk wel een handtekening van Jordo. :+

19. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    beetje geej? daarom mogen we ook niet over vriendinnen praten zkr? ;)

20. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Geej? No thanks.

Ik vind het nogal vaag dat je ineens over je vriendin gaat lullen in een GameXpo topic... Doe dat in offtopic ofzo, I don't care about your personal life.

:cool:

Deel Deze Pagina