Heb je een hdd nodig?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door rene v, 25 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rene v

rene v Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Ff een vraagje,misschien een stomme maar het zij zo
    Ik wil graag een xbox 360 kopen, maar wel de core ivm de centen
    Moet je perse een hdd hebben, online spelen doe ik niet
    Dus heb ik dan genoeg aan een memorycard?
    Alvast bedankt

2. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    Welkom op dit forum!

Heeft iemand je al eens verteld over onze geweldige en zeer uitgebreide, Zoek Functie?

Het is zelfs mogelijk hier prijzen mee te verdienen! Ik raad je aan de zoekfunctie vaak te gebruiken, wie weet val je wel in de prijzen!!!!

Laatst bewerkt: 25 apr 2006
  3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Antwoord op je vraag: nee, je hebt hem niet nodig. Tenzij je bepaalde spellen wil spelen waarbij vermeld wordt dat je hem wel nodig hebt, óf als je xbox spellen op je 360 wil kunnen spelen

4. rene v

rene v Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt voor het antwoord
    En voor L3mming, ik heb gezocht maar kreeg zoveel dingen te zien dat ik door de bomen het bos niet meer zag
    Zal wel door mijn leeftijd komen
    Topic kan dicht

5. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    als je geen HDD hebt, moet je wel een memory card er bij kopen, anders kan je geen savegames opslaan

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ben je niet een beetje hard voor die nieuwe gast? Hij is nieuw, dus jij zal nu wel de eerste zijn die hem over de zoekfunctie verteld heeft:+ .

7. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Wat ik je zou aanraden is lekker doorsparen tot je wel de premiuim kan kopen want als je een losse hdd erbij wil kopen ben je even duur uit terwijl er bij de premium veel voordelen zitten. Zou zeggen probeer je oude xbox te verkopen voor 100 eu met wat spellen en koop dan de premium. (als je het doet doe het dan goed)

8. rene v

rene v Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het liefste koop ik ook een premium natuurlijk
    Maar laat ik het ff uitleggen, ik heb nog een tel abo nodig ook en als ik dat afsluit krijg ik er een xbox 360 core bij kado
    Maar om nu gelijk er een hdd bij te kopen vindt ik ff teveel geld, dit ook omdat de games nog niet echt goedkoop zijn snap je

9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je het geld niet hebt en je krijgt hem gratis bij een abbo zou ik het zeker gewoon doen. Mocht je later vinden dat je die HDD nodig hebt dan koop je die er later bij, maar ik zou eerst gewoon een leuk spel erbij zoeken.

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Consider it done :cool:

Het is niet erg als je nieuw bent dat je nog niet weet hoe alles werkt....maar dat komt vanzelf goed :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina