Gamertag probleem

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door joostpolletje, 23 apr 2006.

1. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Je gamerscore staat vast op je gamertag, waaraan je je hotmail kunt koppelen zodat je gebruik kan maken van xbox.com. Als je je hotmail veranderd, hoef je alleen op xbox.com DAT nieuwe email te koppelen aan je gamertag, je gamerscore kan NOOIt meer verloren gaan, of er moet een fout optreden bij Ms zelf.

greetz wooly

3. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar heb er nu dus twee.. Eentje waarmee ik speel op mijn xbox dus met het yahoo adres.. En een gemaakt op xbox zelf met een hotmail adres.. Hoe krijg ik nu de gegevens van het yahoo adres dus de gamerscore op die van het hotmail adres?

Snap je?

Ik wil dat ik me gamerscore komt als ik met mijn hotmail adres inlog en niet met die yahoo

4. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    en hoe kan je dat dan veranderen? want ik zou niet weten waar te zoeken. ik heb het zelfde prob maar dan hotmail-telenet

5. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    oke kijk eens aan mooi... Hoop dat iemand weet hoe we er uitkomen

6. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    ja mijn prob is dat alles geregistreerd staat op mijn hotmail. maar ik wil alles koppelen aan mijn msn-adres. Wil mijn gamercard op mijn space + ik wil van die hotmail af. maar dus bij de registratie is er iets mis gegaan en heeft die mijn login van mijn .net paspoort van hotmail geregistreerd :x

//edit

ohwja en dan nog zo'n ellendig probleem. Als ik dan accountbeheer aanklik op Xbox.com dan komt de hele zwans in't Frans erop te staan. Tevens ook op XboxLive, daar staat ook 2/3 in't Frans. En nochtans inloggen op Xbox.com zegt ie NL-BE...

Laatst bewerkt: 23 apr 2006
  7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je moet je yahoo adres gaan gebruiken voor xbox.com

8. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar hoe wat of WAAR kan je deze dan veranderen? tot nu toe heb ik nog steeds geen enkele mogelijkheid gevonden...

9. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan je een ding zeggen en dat is dat je Gamerscore wel degelijk verloren kan gaan door je eigen. Er zit een bug in het Account Recovery systeem. Ik zal de details niet noemen omdat M$ er niet zo blij mee is. Op het moment zijn ze daar wel een Update voor aan het maken.

10. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Is er misschien een manier waardoor je je mailadres kunt overzetten naar een andere? Heb namelijk een oud mailadres gebruikt, maar wil mijn gamertag graag koppelen aan mijn nieuwe adres.

11. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    en zo zijn we met zovelen...

ik denk niet dat het mogelijk is. ik ben hier al een dikke maand of 2 naar op zoek, maar tot op heden zonder succes.

het enige wat ik kan vinden is je opnieuw aanmelden op xbox.com en dan opnieuw je console registreren met verlies van je gamedata

12. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Of xbox even bellen wat ik denk ik ga doen!!

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Maak van je Yahoo account een .net passport www.passport.net log vervolgens in met je yahoo account op xbox.com.. je kan dit niet aanpassen

14. jordinhorg

jordinhorg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar je je gamertag gewoon kan veranderen??????????? en dan geen 800 punten hoeft te betalen , ik wil graag mijn clan naam erbij daarom....

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je kan je gamertag alleen veranderen door 800 punten te betalen

16. DaMon NL

DaMon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey man,
    Ik heb 3 games + 2 arcade games.
    Hoe krijg je die ooit op je gamercard??:confused:
    ( kleine vierkante plaatjes onderin )
    Weet iemand dit?*) TY

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Private settings uitschakelen ... of parental controlles uitzetten

18. bigore

bigore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn probleem is nog groter, me profiel is sinds gisteren corrupt geraakt. Nu heb ik toendertijd een aparte passport account moeten aanmaken, omdat ik al een profiel had gemaakt met me originele account, maar nu ben ik dat email adres kwijt. Weet iemand hoe je dat terug kan vinden, het emailadres dat gekoppeld staat aan mijn gamertag. Mijn gamertag is Bigore, misschien dat je er wat mee kan of zo.

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    bellen met de helpdesk

Deel Deze Pagina