Backwards compatible [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door boss, 12 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Moet zegen dat hij zo goed als perfect loopt. af en toe zie je nog wel eens framedrops, maar zeker niet storend voor de speel ervaring.

2. Vic Vega

Vic Vega Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Prince of persia: the two thrones staat er nog niet tussen, die lijst is nog voor de update van december 2005.

Weet iemand of dat spel werkt op de 360?

3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Het werd btw 'ns tijd dat ze Burnout 3: Takedown bc maken! :mad:

4. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    De link die MeAnZo gaf is up to date hoor! Er staat: "Lijst bijgewerkt maart 2006" en NEE, PoP: the two thrones is helaas nog BC..

5. Jeroensky

Jeroensky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand enig idee waar je eventueel een suggestie voor een bepaalde titel kan indienen?

Ik baal er zelf ontzettend veel van dat ik 'Unreal Championship Liandry Conflict' niet op de 360 kan draaien. Er staat btw helemaal geen 'Unreal' in de lijst, terwijl dit naar mijn mening toch wel topgames zijn.

Wie oh wie???

6. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    nouja.... je kunt het wel tegen ons vertellen als je dat leuk vind...

je kunt ook een petitie starten... eh, volgens mij heb ik Bill zijn nummer nog ergens liggen...

He, **** opgegeten door mijn xbox 1 omdat hij zon honger had omdat ik er nooit meer spelletjes op speelde...

Dus een tip, als je niet wilt dat je xbox 1 papiertje met telefoonnummers gaat eten, blijf dan gewoon je xbox 1 spellen op je xbox 1 spelen...

{tot zover mijn droge humor, kon het niet laten}

7. Machineman

Machineman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Heb sinds gisteren mijn 360 Premium eindelijk.
    Nu heb ik de update gedraaid en geinstalleerd. Nu zou Ghost recon moeten werken maar helaas werkt het nog niet terwijl deze wel in de liojst met Backwards compatible games staat.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Grtzzz Jeroen

8. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0

Ja helaas voor je, de bc van ms is echt helemaal niks, je lekker maken met niks.
    En ja het klinkt misschien hard maar jouw mening voor een bepaald spel daar heeft ms niks mee te maken.
    Leer er maar gewoon mee te leven.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    let maar niet op tasso ... die mekkert vaak

hier kan je het bc team bereiken: mailto: backcomp@microsoft.com

10. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Het bc team, wat geweldig en wat denk je nu zelf , dat die voor elk verzoekn ummertje een patch gaan maken.
    Waarom zeg je het nou niet gewoon dat de bc gewoon niks is, oh sorry ik mekker weer te veel

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja ... ze zijn al erg ver .. wacht maar even op mei 2006 ;) en denk nu niet dat de ps3 echt 100% bc word

12. Tecnomic

Tecnomic Guest

Wat ben ik blij dat ik zometeen God Of War 2 gewoon op de PS3 kan spelen, heb dan niet last van errors/foutmeldingen |:-

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Zullen we wedden :D Sony krijgt echt zijn bc nog niet op orde ... als ze het kunnen dan is het knap heel knap ... maar ik geloof er niet in

14. Tecnomic

Tecnomic Guest

In ieder geval meer dan MS met hun scrale patches die om de zoveel maanden komt. Man wat stelt de BC van MS op dit moment nou voor, wees nou eens realistisch....Het is toch niet normaal dat we maanden moeten wachten op een patch en dan moeten we ook nog hopen of het de game is waar we op hopen :{

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    wacht maar af tot de ps3 er is ... denk je werkelijk dat zij geen patches gaan maken ... dit is een ander tijdperk ... Ik heb eerlijk gezegd al in geen maanden meer een xbox spel gespeeld ... alleen een keer Halo 2 ... maar dat was op mijn oude xbox

16. Tecnomic

Tecnomic Guest

Yeah right, we zullen zien ;)

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je hebt in iedergeval vertrouwen in Sony :) ... ik ben blij dat je in dromen en sprookjes geloofd ... :D

18. Tecnomic

Tecnomic Guest

Uhm wat zegt Fardo met zijn enorme glazen bol ? 8) Maar goed het zou niet best wezen he als je geen vertrouwen hebt in een bedrijf waar je met hun spelcomputers jaren speelplezier hebt mee beleefd :{

19. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Hey hey, en de Ps2 Silver Line was niet een 100% BC met Ps2 spellen _O_ !

Maar weet iemand wanner er weer een BC update komt?
    Want ik wil Brothers in Arms weer spellen.

20. Jeroensky

Jeroensky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb volgens mij slapende honden wakker gemaakt, hehe.

Ik gaat gewoon heel eigenwijs een verzoekje indienen. Weet waar ik moet zijn. In ieder geval bedankt, Fardo!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina