E3 demo spelen op je 360

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ralfje, 26 apr 2006.

1. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Peter Moore van ms heeft aangekondigt dat de e3 demo's wellicht op marketplace komen te staan. Kun je zelf de spellen ook alvast checken.

Lijkt me supertof!!! 8)

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Zeker een cool idee, Lost Planet word denk ik de eerste E3 demo. Staat iig aangegeven dat die op 9 mei verschijnt als demo.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik vermoed dat ms dat inderdaad gaat doen ... Lost Planet komt dus ook al op makrt place :)

4. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zijn echt weer van die dingen waar MS het van moet hebben om de concurrentie te laten zien dat ze het aankunnen met de Xbox 360. Ik vind het een goede zet en ik hoop dat ze niet achter gaan lopen zodat we een week of 2 een demo krijgen die al verschenen had moeten zijn :p.

5. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook een goede zet, dat is erg leuk nieuws zeg. Hoeveel demos kunnen we dan verwachten? Ik zit nu al met spanning te wachten:D .

6. Bountyspot

Bountyspot Just for Fun

Leuk Bevonden:
    0
    Het zal mij benieuwen :D Lijkt me wel dikke shit. Nieuwste sneak peaks op marketpl :D nog een paar nachtjes slapen.

7. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeven we niet eens de deur uit en een dure ticket kopen voor de e3, nee we beleven deze gewoon thuis!!!

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dit zou wel heel vet zijn, echter dat komt er echt niet in 1x op. Kunnen de servers no way aan.

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    nu maar hopen dat er op de E3 dan ook een speelbare Gears of War demo is 8) :+

10. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben echt benieuwd naar wat mijn de echte next-gen demos zullen worden. Van Oblivion is een demo misschien onmogelijk daarom. Maar een demo van SC Double Agent, Lost Planet, Gears Of War en Prey, daar zit ik wel echt op te wachten*) .

11. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    en binnenkort ook de perfect dark zero demo online... welja "soon" dus wanneer weet ik ook niet :D

lijkt me tof. en hopelijk gaan ze de servers ook eens wat aanpakken. Dan heb je thuis een 20Mb lijntje en dan duurt het nog een uur om 500Mb binnen te hebben :x

12. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    E3 en marketplace gaan echt helemaal in elkaar op _O_ trailers dem's

13. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    ik neem alleen genoegen met MULITPLAYER HALO 3 DEMO :)

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Als ze nu eens een soort van live show(streamen) op marketplace zetten. En dan ook nog eens alle demo's van E3, maar echt allemaal he, op marketplace zetten, en dan ook nog eens alle trailers,... dan ben ik onder de indruk:+ :+ :+ . Hehe, fantaseren mogen we he, maarja, hoop echt dat er heel veel demo's op marketplace komen te staan van E3. Ik denk wel dat dan marketplace overbevolkt gaat zijn :D .

15. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    vroeger had je toch een paar gameshows op de marketplace, maar daar zijn er helaas geen meer van bijgekomen :mad:

16. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik heb liever dat Microsoft een games laat uitbrengen met echte gameplay en echt grafish geweld!

tuurlijk is het mooi meegenomen maar ik wil nu weer eens echt verslaafd achter m,n xbox zitten met nieuwe gameplay en echte grapics
    Het enige wat ik tot nu toe maar doe is een klein beet je pgr 3 en de demo van BF Mc Ook heb ik Virtua racing gekocht voor de Sega mega drive dat is pas pure gameplay!

17. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk gaat sony en revo en ms zich nu ook meer bezig houden met wat de gamers echt willen. En met dit soort acties (positief) willen ze denk ik meer communiceren.

18. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ach worden ze een keer wakker?
    Ik zeg dit gvd al jaren dit hadden ze bij Microsoft al jaren geleden kunnen doen met de Xbox 1.

19. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    wow dat is te leuk dan hebben we games die nog lang niet uitkomen als demo;9

20. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Wat we zekker kunnen verwachten zijn de E3 trailers. Daar zie je nu al een cool voorbeeld van van Lost Planet.

Wat ze ook zouden kunnen doen is dat ze om de dag een update laten zien door middel van een video'tje op de marketplace

En ja demos.... GEWELDIG natuurlijk

Deel Deze Pagina