Ik was super fan van PGR 1+2, ik speelde ze echt helemaal kapot. Ik zeg ook niet dat PGR3 overhyped was. Ik heb gewoon te veel screens gezien en filmpjes enz, dat ik er veel te veel van verwachtten. Want zelfs met m'n hdtv ziet het er nog blokkerig uit, door het missen van "AA", wat niet op de screens te zien was. Maar het blijft natuurlijk een goed spel, speelt lekker alleen wel wat makkelijker dan de voorgaande delen mja dat is dan maar zo. Mijn verwachtingen lagen gewoon de hoog, o.a. door al die mensen die al dachten te weten dat het spel geweldig was, zonder dat het spel uit was.
Het verschilt gewoon per persoon of het overhyped is of niet. Kijk als je weinig op sites en forums kijkt, dan zul je minder van een hype meemaken, en dit ga ik dus ook doen.
Ja ik geloof ook niet alles idd, maar bijvoorbeeld die screens van PGR geloofde ik wel. En daar zag het er toch wel een stuk scherper uit dan op me TV. Dit soort dingen vind ik wel jammer. Ook die screens van Battlefield zagen er geweldig uit. Maar die waren allemaal van heel dichtbij genomen, dus op een manier dat je in het spel nooit zal zien. Mja idd gewoon geen gamesites meer voor mij. Het is leuker weinig van een spel te weten als je m koopt, je kan hooguit een review lezen om een beeld te krijgen van t spel.
Dan speel je het en dan denk je van "Zo das lauw", en anders denk je van "Oja, dat had ik al ergens gelezen" of "Oja, had ik al in een filmpje gezien", dan bied zo'n spel dus weinig nieuws; wat btw weinig met hypen te maken heeft, maar gewoon met informatie over t spel, wat verwachtingen schept.
Laatst bewerkt: 26 apr 2006