Het gaat meer om de spanning voor een game dan om de uiteindelijke game zelf.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kevf, 26 apr 2006.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Zo lyrisch als velen hier kunnen zijn over een game voor de release en zelfs op tilt slaan enkele dagen voor de release, zoveel minder horen we daarna over de daadwerkelijke game zelf.

Ik krijg af en toe de indruk dat alleen wat er komen gaat echt interessant is voor sommigen :+

2. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Klopt. door het vele gehype. Het lijkt allemaal erg mooi, maar in werkelijkheid valt het vaak tegen.

Toch zijn er ook voorbeelden te vinden die het wel waarmaken.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Of loopt iedereen het zo te hypen dat het alleen nog maar kan tegenvallen? O-)

Als ik nu al kijk naar alle spanning rond de E3 bijvoorbeeld.......

4. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Er word teveel gehyped. Vroeger zocht ik allemaal dingen uit van een game, maar uiteindelijk bleek een game dan alleen maar tegen te vallen.

Nu besteed ik er geen aandacht meer aan en heb ik er uiteindelijk meer plezier van.

5. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0
    "Bezit Van De Zaak, Is Het Eind Van Het Vermaak"

Al Oude Spreekwoord! :D

De games worden zo gehyped, met al die prerenderd filmpjes dikke screens met bloom en al die ander shader effects ( doen ze gewoon met dikke PC's en/of Paintshop :'-( )

Ik vind het aan de ene kant wel goed want die filmpjes zijn om te kwijlen maar je koopt het spel met de verwachting dat het er bloedje mooi uit zal zien. En dan heb je hem en dan valt het toch tegen, en jij voelt je opgelicht opdat het er in de filmpjes veel mooier uit zag. Vooral op de pc is dat bij mij het geval. Ik beschik toch over een Dikke PC maar toen ik eindelijk, Oblivion op de PC had en gespeeld had dacht ik WTF zo zag het er op de filmpjes niet uit ! En dat had/heb ik met meer games gehad. Ze kunnen van mij er het beste bij zetten of het ingame is of niet ( en dan niet gaan liegen en er bij zetten dat het wel ingame is maar onder tussen dikke pre rendered shit laten zien :mad: )

Laatst bewerkt: 26 apr 2006
  6. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Och och, zo heerlijk als ik terug denk aan de dagen voor de release van de Xbox 360.
    Ik was zo zenuwachtig en verheugde mij zo!
    Uiteindelijk mocht ik zelfs naar Amsterdam, om hem te testen voor Gammo!

Prachtig, prachtig was die tijd.
    En nu staat hij op mijn kamer, en heb ik hem na een half jaar alweer te koop staan en zelfs al bijna verkocht :cool:.
    Om maar even te reageren op het spreekwoord van Unrealer.

En zo is het idd vaker met dingen... Zo ook bij games.

7. Unrealer

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb nog geen xbox360 maar ik verheug me er wel op, over 2 maandjes zo ongeveer heb ik hem!
    Dus dat wordt wachten geblazen :)

Ik had ook op de Release van de Nintendo DS echt zo van WOW dikke Shit!! Na iets minder dan een jaar verkocht, De DS was wel leuk maar ik wil liever een xbox360 :+ Anyway eerst dacht ik dus die DS is vet maar je hebt al die nieuwige dingen zo gezien hoor.

Is dat met de Xbox360 ook? :9 ( ik heb nog nooit een console gehad, )

8. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Dit is echt helemaal waar. Ik probeer nu ook weinig meer op sites en op forums van games te zitten, die nog niet uit zijn. Je verwachtingen worden dan zo hoog, dat het idd alleen maar kan tegenvallen. Dit had ik ook heel erg met PGR3, iedereen vond hem geweldig en het kon maar niet beter dat dit worden; dus ik koop hem, en dan valt ie toch wel tegen. Terwijl zonder dit gehype had ik hem cker beter gevonden. Dit merkte ik ook goed toen ik GRAW kocht. Ik dacht eerst eigenlijk dat t een best slecht spel zou zijn, maar toen ik m speelde vond ik hem echt geweldog. En die ervaring wil ik wel wat vaker hebben, dus geen nieuwtjes en forums over games voor mij.

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Als je met de top mee kan draaien (neem bijv. de top 64 uit het tournament) dan is PGR3 echt wel super. Hypen is iets wat je jezelf aandoet (misschien samen met anderen). Maar PGR3 is zeker niet overhyped.

10. Unrealer

Leuk Bevonden:
    0
    @ Eellie: je moet het gewoon niet geloven of over heen lezen, doe ik ook altijd maar soms ben ik wel nieuwsgierig maarja :)

En over die E3 die is ook wel erg vet hoor, lkkr Game Babes kijken ;) :p

11. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Ik was super fan van PGR 1+2, ik speelde ze echt helemaal kapot. Ik zeg ook niet dat PGR3 overhyped was. Ik heb gewoon te veel screens gezien en filmpjes enz, dat ik er veel te veel van verwachtten. Want zelfs met m'n hdtv ziet het er nog blokkerig uit, door het missen van "AA", wat niet op de screens te zien was. Maar het blijft natuurlijk een goed spel, speelt lekker alleen wel wat makkelijker dan de voorgaande delen mja dat is dan maar zo. Mijn verwachtingen lagen gewoon de hoog, o.a. door al die mensen die al dachten te weten dat het spel geweldig was, zonder dat het spel uit was.

Het verschilt gewoon per persoon of het overhyped is of niet. Kijk als je weinig op sites en forums kijkt, dan zul je minder van een hype meemaken, en dit ga ik dus ook doen.

Ja ik geloof ook niet alles idd, maar bijvoorbeeld die screens van PGR geloofde ik wel. En daar zag het er toch wel een stuk scherper uit dan op me TV. Dit soort dingen vind ik wel jammer. Ook die screens van Battlefield zagen er geweldig uit. Maar die waren allemaal van heel dichtbij genomen, dus op een manier dat je in het spel nooit zal zien. Mja idd gewoon geen gamesites meer voor mij. Het is leuker weinig van een spel te weten als je m koopt, je kan hooguit een review lezen om een beeld te krijgen van t spel.

Dan speel je het en dan denk je van "Zo das lauw", en anders denk je van "Oja, dat had ik al ergens gelezen" of "Oja, had ik al in een filmpje gezien", dan bied zo'n spel dus weinig nieuws; wat btw weinig met hypen te maken heeft, maar gewoon met informatie over t spel, wat verwachtingen schept.

12. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vaak worden de filmpjes ook ingame filmjes gepost die op een tv van een paar duizend euro. Beetje nepperij. Maar probeer er niet teveel op te letten. Geniet gewoon van je xbox360, lijkt mij het beste.

Ook is het met graphics zo dat je al zoveel gezien hebt, en zoveel gespeeld hebt dat een ander spel vaak minder vernieuwend lijkt te zijn.

Bijvoorbeeld toen ik 10 was ofzo ik had een 286, ja een 286. Hier en daar kon je een keer een spelletje van iemand anders koppieren. En blij dat je was met elk nieuw spelletje. Hoe belabeerd die spellen nu ook lijken.

De eisen van spellen worden ook torenhoog.

13. Unrealer

Leuk Bevonden:
    0
    de spelletjes van vroeger: ik neem GUNBOAT, BOMBERMAN ( die hele oude ), RAPTOR....(Red Alert ook trouwens :) ) als voorbeeld. die spellen waren Heerlijk echt top goede gameplay tot in de late uurtjes gespeeld als kleine kerel, tot mijn ouders zeiden dat ik naar bed moest. Echt die gameplay was zo grandieus. Samen met je broer/vriendje spelen en elkaars schepen afmaken.... etc... Nu is het: Dikke Graphisch, 2 minutjes kwijlen, 8 uur het zelfde... Knallen... Knallen.. in grote lijnen is het zo ( De Grote Games Nagelaten ) en dat vind ik jammer want je kan super veel met de rekenkracht van de processors vandaag de dag!

Soms probeer ik wel eens een oud spelletje weer te gaan spelen maar dan haak ik af door het brakke geluid en de graphisch op je hyper moderne TFT'tje. Ik vind het zo jammer dat ik dat oude gevoel nooit meer terug krijg...

Die kindertjes van tegenwoordig groeien op met doom 3.... enzo.... dat is slecht voor ze :p

14. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ik hoop dat dit dan een foutje is [​IMG][​IMG]

15. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik ben ook op gegroeit met Sega en Sonic, 2D nog wel :) !

16. Unrealer

Leuk Bevonden:
    0

zeker wel _O_ ( Stiekem moet je van 1990, 1906 maken _0/ )

oei oei,

10-01-1987 :D

anyway, ik ben wel opgegroeid met RAPTOR, GUNBOAT, al die shit heb zelfs een Snes gehad en een megadrive geval _0/

Hardcore gamer hier,

17. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Voor als je hem nog niet doorhad, dit zei je zelf

Ja, ik beschouw mezelf nog als kind en praat liever niet over "vroeger"

18. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Voorpret ownt:)

19. Unrealer

Leuk Bevonden:
    0

euh ik vat het even niet? maar je bent nooit te oud om te gamen het, onthou dat !:+

Edit: er zat ook enige sarcasme in, goed dat smilietje zien he :p

20. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Ach de games van tegenwoordig zijn ook wel leuk, puur om de graphics..

Edit... 1000 posts:+

Deel Deze Pagina