Arcade stick met balletje geen knuppel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Binh, 18 apr 2006.

1. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn de beste arcade sticks (japanse) voor de xbox?
    En waar kan je ze kopen want ik kan er echt geen één vinden :mad:
    internet bestellen is geen probleem..geen lik-sang alleen vanwege hoge verzendkosten

2. Thunderscream

Thunderscream Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou zo'n stick gewoon toch bestellen bij Lik-Sang. Wanneer je een dergelijke arcadestick bij een (import) gameshop koopt, betaal je impliciet toch die (hoge) verzendkosten. Gameshops bestellen dat soort dingen vaak ook bij webshops als Lik-Sang, vermoed ik. Al is het misschien in wat grotere aantallen. Daarboven gooien ze dan ook nog eens een winstmarge.

O ja, de koers van dollar staat nog steeds gunstig t.o.v. de euro, dus al met al valt het best mee. Zelf ben ik overings erg te spreken over de levering door Lik-Sang. Ik adviseer je dus toch gewoon online bij Lik-Sang te bestellen.

3. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Als de sega virtual stick wil bestellen voor de xbox, komt er bij 1 stuks
    33 euro verzendkosten bij terwijl de stick zelf 24 euro kost. Daarnaast heb je risico op import kosten

Bij futuremax.nl heb je de hori fighting stick 64 euro alleen je hebt een converter bij nodig die je ook daar kan bestellen alleen ik wacht nu af of die 2 wel compatible zijn dus geen lagging.

Maar het komt allemaal uit dat het rond de 60 a 70 euro gaat kosten beetje dure grap helaas..

4. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    http://www.xgaming.com/trackball.shtml
    Of je koopt een 3rd party controller en maakt je eigen, velen zijn je al voor gegaan hoor. gewoon knopjes door linken aan de knopjes op de controller

5. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Nah zo technisch ben ik niet, en waar moet ik de onderdelen vandaan halen?

Ik heb er nu 1 besteld voor 24 euro bij game247 die haal ik dan uitelkaar als het me niet bevalt en stop ik dan in
    een andere kast. Want het is zo'n een met polssteun :confused:

Ik krijg hem volgens mijn bestelstatus over 31 dagen geleverd!! echt n snelle levering!! aanrader

Laatst bewerkt: 19 apr 2006
  6. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een dreamcast stick weet je hoe ik die kan linken?

Edit: Oke het is me gelukt, een oude 1st party controller genomen en knopjes gesoldeerd naar de betreffende knoppen mensen die vragen hebben kunnen me pm'en, je bent van harte welkom :d

Laatst bewerkt: 28 apr 2006

Deel Deze Pagina