360 headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DownfieldMold, 13 apr 2006.

1. DownfieldMold

DownfieldMold Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkt die headset? ik heb m onderin me controller gestopt gekeken of hij niet op mute stond, of dat het volume wel hard genoeg stond, maar ik hoor nog steeds niets..!! weet iemand hoe je moet praten met je headset bij de volgende games: PGR3 en GRAW. alvast bedankt tim 8) 8) 8)

2. Fina1rampage

Fina1rampage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Schakelaartje naar de rechter kant. volume aan en praten maar. zorg wel de je stekkertjes er goed inplugt. Niet echt moelijk lijkt me. of je headset is gewoon kapot.

3. KingFreAk

KingFreAk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tzijn wel kut dinge zeg heb er al 2 stuk gehad ben me mn 3de bezig :mad: maarja bij de gewone xbox had ik er nu al 5 kapot

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ik ben bang dat het aan jou zal liggen :p :+

5. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    idd................ gewoon zuinig met je zooi omgaan.

6. KingFreAk

KingFreAk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zou je idd bijna gaan denke...

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Gekeken in de handleiding?

Volgens mij heb je niet gekeken in de Parenting Controls van je xbox360. Als je nog niet volwassen bent, staat je headset automatisch uit. Omdat je daar eigenlijk te jong voor bent. Ga op je xbox naar de system settings en dan zoek je ergens naar parenting controls en dan laat je die persoon die je als 'parent' hebt opgegeven bij je aanmelding op Live, je headset aanzetten.
    Dit soort problemen zijn wel vaker voorbij gekomen, misschien vind je wat met de [search]Zoekfunctie[/search].

8. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    mwoah, ik heb hem zelf gisteren opengeschroeft. maar ik kan me voorstellen dat het snel kapot gaat. solderingen lieten zeker wat te wensen over...

9. BLACE

BLACE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat voor n controler gebruik je? bij mij deed ie het niet zo goed(waardeloos eigenlijk:))in de draadloze controler maar met de controler met draad doet ie het gewoon goed

10. Lethal AK47

Lethal AK47 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.207
    Zit die D-Pad bij jullie btw ook zo los? Dat ding schuift steeds alle kanten op en tikt steeds tegen de zijkanten. Ik heb 2 Xbox controllers en daar blijven ze wel op hun plek zitten. Crappy new stuff! :{

11. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Misschen dat je dat beter in het draadje van de controllers kan vragen:+ . Ik vind de headset ook niet fantastisch, die van mij doet het ook niet (tis wel mijn eerste hoor). Terwijl ik er altijd rustig mee aandoen. Ik behandel alle xbox spullen met respectO-) .

12. Lethal AK47

Lethal AK47 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.207
    Sorry, mij fout! 8)

13. Fonias

Fonias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga je dit nou in elk forum posten ofzo:confused:

14. Gieltjuh

Gieltjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Headset probleem?

Hallo,

Ik ben nog niet egt vreselijk handig met xbox 360, maar hoe zet ik in godsnaam de headset aan ? ik heb hem netjes in de controller gedaan, en dan wil ik praten en dan doet hij het niet :confused:.... ook die dingen voor microfoon uit en microfoon aan ... werkt niet.. ( dat dingetje van de headset.. ) Is er een speciale knop voor om te praten ? Want bij de headset zelf die knopjes werken niet ...

Groeten Giel

15. patrickm

patrickm you only live once

Leuk Bevonden:
    0
    zet het geluid wat harder, mss helpt dat:+

16. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Je probleem is wat The Matrix hierboven zegt. Parental Control, je moet alles even 'allowen'.

Deel Deze Pagina