Kerstaanbieding

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BinaryBubblegum, 28 nov 2002.

  1. BinaryBubblegum

    BinaryBubblegum Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sprak een uurtje geleden de bedrijfleider van de Intertoys-vestiging hier in Deventer. Hij kon bevestigen dat Microsoft voor de kerst met een nieuwe aanbieding komt: Xbox+Halo+Splinter Cell voor 259,95!
    Ik heb mijn geld weer in mijn portemonnee gestopt tot over een week of wat.

    BB
     
  2. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    Geen xbox, sega pack, halo en splinter cell?
     
  3. Bosschenaren

    Bosschenaren 0wnage

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    zweer je dat???
     
  4. BinaryBubblegum

    BinaryBubblegum Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    De bedrijfsleider zei dat Halo en Splinter Cell samen op 1 DVD meegeleverd zou worden (net als in de huidige bundle met JSRF&Sega). Hij had helaas nog geen datum in zijn systeem staan.

    Microsoft staat de winkels trouwens toe om zelf nog extra spellen bij de bundle aan te bieden, zoals Bart Smit dat nu doet met Blinx. Hij voorspelde een hoop lawaai op de markt in de weken voor kerst tussen Xbox, PS2 en Gcube.
     
  5. jelle1988

    jelle1988 shop rider

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    mmmhh toch nog ff denken ik wou morgen een xbox gaan kopen met blinx sega en jsrf want halo hebben een paar vriendjes van me en splinter cell lijkt me niet zo leuk. maar je Zij dat er mog meer zooi zou komen ook voor de xbox bedoel je nog betere actie's????
     
  6. thaking

    thaking Ik ben geband

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat het een'' Action pack '' wordt net als Sega pack ja..dat hadden ze bij mij ook gezegt
     
  7. RelaXXinG

    RelaXXinG 98223 posts

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    0
    splinter cell lijkt je niet leuk? weet je hoe VET dat speelt??
    je blijft het doen. en ook al lukt het je steeds niet, het blijft koel om er aan te beginnen.

    het is zeeer goed uitgewerkt en voelt gewoon koel aan.

    maar het zou ook kunnen dat je niet van het genre houd, maar ik zou toch even dat spel minstens een uurtje spelen. en niet alleen de begintraining
     
  8. VinZ

    VinZ Guest

    Ja DAHAG

    Heb ik net die fuk sega pack gekocht met die kut jet set radio future... ^$%$#$%*^*^$&^%#&%$*^$&

    Dus als iemand een sega pack wil kopen, koop de Halo/SC pack en dan ruilen we....
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 nov 2002
  9. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind toch dat microsoft veel mensen naait, ik heb die xbox vanaf het begin, wel leuk dat ik die 2 games kreeg en extra controller, maar toch, ze blijven doorgaan met die ****acties, mensen weten nooit wanneer ze het beste hun xbox kopen, want stel je koopt vandaag dat sega pakketje, kom je morgen weer in de winkel, zie je een mooier pakket voor dezelfde prijs... STOP 'R 'S MEE microsoft!
     
  10. Bosschenaren

    Bosschenaren 0wnage

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    als je hem vandaag koopt kun je morgen nog ruilen hoor :)
     
  11. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    daar gaat 't niet om :D
     
  12. * HoTShoT *

    * HoTShoT * Guest

    People people people....

    Waar maken jullie je druk over..
    Wij hebben een Xbox..wij vinden het leuk als er meer users bij komen...deze Acties maken dat toch mogelijk???
     
  13. Koen14

    Koen14 Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik snap al die ophef ook niet. Jij hebt jouw console gewoon gekocht voor een goede prijs. Ik snap echt niet hoe je kan zeggen dat microsoft dan mensen naait. Je wordt eerder genaaid door Sony of Nintendo.
     
  14. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    Want?
     
  15. Mike

    Mike CuraƧao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, dat klopt idd. Alleen is het natuurlijk wel ff kut als je hoort dat je ipv GT2002 en JSRF ook Halo en Splinter Cell voor dezelfde prijs kunt aanschaffen. Daar ben ik er eentje van. Maar ik heb er wel begrip voor. Microsoft probeert ook alleen maar meer Xboxen te verkopen, om zo de consolemarkt proberen over te nemen. En het is alleen maar leuk voor diegene die nog geen Xbox hebben, maar wij hebben al een tijd op het beestje gespeeld... :9
     
  16. sexylexy

    sexylexy Guest

    laat de nieuwe xbox-users maar lekker komen....
     
  17. jelle1988

    jelle1988 shop rider

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    heb tog maar net ff een xboxie erbij gehaald.
    met blinx
     
  18. yentl

    yentl Wanted

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Voel jij je genaaid ?

    Ik heb hem voor 300 euro gekocht duz wie is nou genaaid
     
  19. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem voor 479 gekocht dus wie is er nou genaaid?

    NIemand denk ik, enigzins weldenkende mensen weten wel dat je altijd aanbiedingen houdt, das met alles zo, vrije markt economie enzo, weet je? :)
     
  20. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    eigenlijk, als ik er nu verder over nadenk, valt 't wel mee hoe ik genaaid ben, ik heb de xbox vanaf het begin.

    xbox 480 euro

    reward --> 2 games + controller

    2 keer 70 euro = 140, en nog een controller van, ik weet niet hoe duur ze nu zijn of toen waren, iets van 30 euro ofzo :confused:

    dus 480 - 170 = 310, mwhaa valt mee :)
     

Deel Deze Pagina