Het gaat meer om de spanning voor een game dan om de uiteindelijke game zelf.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kevf, 26 apr 2006.

1. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben vooral met de pc opgegroeid, met spellen zoals Prince Of persia (wel de 1e versie in kleur!!! en niet die groen-zwarte), Lotus, The vikings (Super gameplay), Doom (1), Wolfenstein 3D en m'n laatste spel op die oude pc was wel Dune II, die had ik van een vriend van mij en wel op 12(!!!) floppy's. Maar die gameplay was gewoon helemaal top.

De xbox (1e) was mijn eerste console die ik aangeschaft had. Daarvoor was ik echt into pc en anti- console :p)

Laatst bewerkt: 27 apr 2006
  2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    atari 2600 was mijn eerste console :+
    en toen was elke nieuwe game gewoon vet, met de komst van i-net voldoet een game aan de verwachtingen of valt hij tegen, verder komt de game meestal niet.

3. Bountyspot

Bountyspot Just for Fun

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn eerste was een MSX en toen vond ik het al vet de nitendo reeksen overgeslagen pas de PS 1 gekocht. Want was een echte PC gamer.

Maar wat betreft de ophef die ze altijd maken om de games heen! Hm is meer verkoop praat dan wat ze daadwerkelijk gaan brengen. En in sommige gevallen gaat het wel goed. Maar een goed voorbeeld van mislukking vind ik zelf de release van Killzone. Deze game zou veel brengen maar sorry het spel vond ik er niet echt goed uitzien! Geluid kwaliteit was ook drama!

Dus wat mij betreft hoeft die circus er niet omheen!

4. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik, had vorige week virtua racing voor de sega megadrive via marktplaats gekocht! uiteraard duurde de betaling een paar dagen enz enz
    Maar ik zat echt te denken van wow wow wat een game en de gameplay en zou hij goed spelen! enz

Nu heb ik m en is die spanning weg. MAAR De game is super hoor! Dat ze al zo iets goeds konden maken voor die tijd zeg!

Zelfs een in cocpit view

Dus deze beelden hebben mij wel een paar nachtjes wakker gehouden!

5. Martinspire

Martinspire Online gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ikzelf had voor call of duty (pc) veel verwachtingen
    deze zijn op zich wel ingelost, zei het niet dat ik van tevoren al teveel ingame filmpjes had gezien. gelukkig had ik bij halflife 2 nog bijna nix gezien dus vond ik hem een stuk spannender...

er zijn zeker wel games die aan de verwachtingen kunnen voldoen.
    bij metal gear solid had ik dat bv (ps1) dat was gewoon slecht slapen die tijd want ik wilde gewoon verder spelen maar dat kon dus niet altijd. Bij sommige tv series op tv doen ze ook aan dat hypen (de nieuwste hitserie uit america hoor je best vaak)

hypen vind ik niet erg, maar het moet niet zo zijn dat het hypen teveel laat zien van een spel of dat het de verwachtingen helemaal niet waar kan maken. gelukkig zijn er nog wel pareltjes die de juiste aandacht krijgen maar helaas is ea nogal een hypemania die zn verwachtingen bijna nooit waar kan maken :mad:

6. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    naja ik heb hetzelfde laatst gehad...

opeens miste ik mijn N64..... met alles wat ik erbij had aan leipe spellen....

dus heb ik hem teruggekocht.... 1 keer opgestart om te kijken of alles werkte..

en sindsdien niet eens meer aangeraakt.

7. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    idem hier, Oblivion, spel gekocht en niet meer gespeeld sinds de vorige crash :confused: ik doe nog niet meer de moeite om helemaal opnieuw te beginnen. Iedereen vind het een vet spel, nou ja, ik NIET. Ik ben opnieuw begonnen met Fable TLC. Nogmaals...

8. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou Appie 21, de deur uit met je 360. Houd je zat geld over om spellen voor je sega te kopen. HAHA*)

Niet lullig bedoelt.

9. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    tja vandaag topspin 2 ontvangen... vroeger kon je nog nachten met spanning wachten op een game... ik heb nu de xbox al weer uit.. nee geeft mij (af en toe ) de tijd van vroeger!

p.s ik ben nog opzoek naar een sega 32x plus de game virtua deluxe

10. player

player fly like a chicken

Leuk Bevonden:
    0
    mee eens, dan douw je er de game in, is ie geen bal aan (halo 2)
    propaganda he, men maakt ons iets wijs, met geweldige technieken ( veel herhalende reclame= brainwasching) en voor je het weet pikt ons onderbewustzijn dit op en gaan we geloven dat een game gaaf is, cool heftig, de beste enz...

Je kan het best niets verwachten, valt het altijd mee.

11. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Met het bezit van het stuk, Einde geluk. Ik weet nog wel met hoeveel spanning ik burnout 3 ging halen(want ik was gek op die andere delen). Uiteindelijk gekocht bleek ie ook nog eens super vet. Daarentegen met Unreal championship 2 was die dik klote. Ik vind trouwens screenshots nog het beste werken, om je nieuwsgierigheid op te peppen. Voor Halo 2 heb ik zo veel previews gelezen, en nog een keer doorgelezen, En de game was nog super vet ook

12. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0
    Zie Pagina 1:

mijne is toch mooier ;) :9 _0/

13. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    daarom dat ik vanaf nu een game eerst een week ga huren...

Deel Deze Pagina