Iemand PHANTOM CRASH al gespot in stores

Discussie in 'Algemeen' gestart door gambit, 28 nov 2002.

1. gambit

gambit Blizzard

Leuk Bevonden:
    0
    See Subject .

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Binnenkort een review op XBW, ik raadt je aan deze grondig te lezen om geen miskoop te doen.

Wat korte impressies Vincent?

3. Cyhwuhx

Cyhwuhx .

Leuk Bevonden:
    0
    .::: Heerlijk. :)

Erg Japans, wat vertaald naar de menu's, muziek (J-pop, techno en J-alternative) en de (vele) teksten. Je hebt een paar NPC's waar je mee moet handelen maar het 'verhaaltje' tussendoor is niet onaardig (tenzij je niet van lezen houdt). Verder erg vlotte en lekkere besturing.

Als je Armored Core kent (PlayStation) zou je dat kunnen zien als een volwaardige simulatie. Phantom Crash is meer een arcade-mecha game. :)

Veel afmaken, meer geld evrdienen, en je 'scoobee' upgraden. Very much fun, indeed! Allleen zijn er tot nu toe maar drie arena's en da's een beetje weinig op zich, maar verder hrt enige echte minpunt.. :/

4. gambit

gambit Blizzard

Leuk Bevonden:
    0
    Hij kreeg een 8.5 van Official U.K Xbox mag.
    Enige minpunt is zo te lezen dat er maar een paar levels/maps
    in het spel zitten .
    Is ook het main-commentaar van IGN en Gamespot ,dus kopen of?

5. Cyhwuhx

Cyhwuhx .

Leuk Bevonden:
    0
    .::: Nog geen idee over de becijfering, maar persoonlijk staat ie al op m'n boodschappenlijstje. :)

Zelfs met die drie arena's blijft het een goed spel.

6. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat iig ook op mijn lijstje. Ben wel benieuwd naar meerdere reviews.

7. Baltimore Raven

Baltimore Raven PRO-BOWLER

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem vandaag allezins al in de winkel zien staan in Belgiƫ dan maar ik had SC gereserveerd dus heb ik PC laten liggen, nu ik kan weinig doen met SC ze zijn uitgerekend vandaag m'n xbox komen halen voor de checkup ]:-

8. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Neeej, sjeez, ja dan moet ie nog ff blijven liggen... geld groeit helaas niet op m'n rug. Nergens op m'n lichaam trouwens.:9
    Iemand em al gekocht? Impressies!!!

9. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Splinter Cell is toppie!

Phantom Crash vond ik echt niks an....saaie reteververvelende lappen oninteressante discussies tussen Japanse tienerkids die je toch alleen maar wegklikt en van de actie houden...

Althans I dont like it, er wordt zoveel ge-slapouwehoert tussen die poppetjes en hun "pokemon scoobies" dat er bijna niks van spelen komt. De graphics vallen erg tegen, en uiteindelijk is het gewoon een lelijke Unreal Championship maar dan met robotjes in slechts 3 verschillende levels keer en keer opnieuw.

Mehehe, tja maar ik houdt ook niet van dat soort extremeJ apanse spelletjes, die saaie wegklik tekstjes "RPG" noemen. :+

Deel Deze Pagina