waar ben je nu met SC en vind je t moeilijk?

Discussie in 'Algemeen' gestart door SamsGreatestFan, 28 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik speel liver Ghost Recon en Delta Force. Als je nu spellen maakt die realistisch moeten lijken doe het dan goed en niet zoals Splinter Cell en Hitman. Dan speel ik inderdaad liever Mario jah...............

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Lol ik ben begonnen met een Amiga en heb zelfs een NES gehad broekie. Ik vind het gewoon een klote spel. Vind = Mening, maar als je net 12 bent is dat wat moeilijk te begrijpen jah maar je komt er ooit nog wel eens jah..........

3. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Shhhh rustig jongens laat iedereen toch mooi bij zijn mening..

Ik wou ff kwijt dat ik nu al in Mission4 : CIA ben en het spel mag van mij nog wel moeilijker.. k ben bang dat ik em volgende week al heb uitgespeeld en dat lijkt me zo klote...
    Want dan moet ik tot maart wachten op nieuwe levels :mad:

Owjah er is ook nog een hard optie :D

4. snow

snow Flapturd

Leuk Bevonden:
    0
    Ik stam zelf ook nog uit het Commodore 64 tijdperk.. Ben echt al zeer lang geen broekie meer. Het klonk gewoon zwaar arrogant dat je zei dat het niet goed genoeg was. Wat vind je er dan niet goed genoeg aan???

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik vind de gameplay te zwak en wat ik altijd slecht vind in games die het realisme proberen na te bootsen (Hitman, Metal Gear enz) die verre weg van realistisch zijn. Zon spellen vind ik bij voorbaat al slecht. Als het spel realistisch moet zijn dan moet dat ook. Kijk bv. naar Delat Force, Ghost Recon, Rainbow Six enz. Ander speel ik liever spellen die niet realistisch moeten zijn zoals als bv Mario jah.

6. -=[AtC]=-

-=[AtC]=- satan

Leuk Bevonden:
    0
    nog weinig tijd gehad...
    zit nog in level 1 in het politiebureau....
    ga nu verder.....;)

7. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ook een beetje nutteloze topic over SC, kan makkelijk in een van de vele anderen :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina