Xbox Lan-party

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Brauntje, 27 apr 2006.

1. Brauntje

Brauntje www.quickbit.nl/xlan

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen,
    ff een aankondiging voor een xbox lan-party, 27 en 28 mei zal er in Hengelo (nl) een xbox lanparty plaatsvinden. Dit is een lanparty inclusief slaapgelegenheid en voor de xbox en de xbox 360. Heb je interesse, kijk dan ff op http://www.quickbit.nl/xlan.
    Have fun allemaal, Brauntje

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Spam *report

Zou je na 3 jaar toch wel moeten weten ;)

3. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dit mag toch.. Tenminste, ik heb wel vaker topics voor LANparties gezien.

Welk verkeerde forumdeel though

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Dr is een topic geweest voor een Xbw lan party.. Verder mogen clans in het daarvoor toegewezen forumdeel gepost worden, maar Lan-Party's buiten Xbw om, waarbij de organisatie zoekt naar mensen die nog mee willen doen, valt onder spam, voor zover ik weet.

5. polmannetje

Leuk Bevonden:
    3
  6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    http://forum.xboxworld.nl/search.php?searchid=538266

Zie je een beetje de verschillen? Als mensen echt vragen om mensen die willen komen, wordt het 9 van de 10 keer gesloten.. Maarja, beetje offtopic :+

Edit:/
    T zijn idd weinig die gesloten worden.. hmm.. maja, had het idee dat het niet mocht :+

Edit:/ #2: - Threads/posts die bedoeld zijn als advertentie, zijn niet toegestaan.
    Alleen in Xbazar mag je dingen aan de man brengen volgens de regels van dat forum gedeelte. Enquetes, recruteerthreads, regelrechte advertenties etc zijn niet toegestaan

Dat geeft toch wel redelijk aan dat het niet mag, aangezien hij hier toch probeert te recruteren..

Uit de FAQ

Laatst bewerkt: 27 apr 2006
  7. polmannetje

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het wel vet. Is ook niet al te ver. Weet nog niet of het kom, iniedergeval leuk idee.

Maar hoe willen jullie dat gaan doen met xbox en xbox 360? Ik wil wel weten dat ik straks niet met mn 360 tussen allemaal xboxers zit en er maar heel weinig anderen zijn die ook een 360 hebben.

8. Brauntje

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry iedereen als het niet mocht, maar d8 dat het wel mocht. Zoniet dan zal ik hem wel weer vewijderen, had al een tijdje terug een mail gestuurd naar de mensen van deze site maar heb niets terug gehad dus dacht dat het wel goed zou zijn.
    Hoe we het gaan doen met xboxen en xbox 360's is nog niet helemaal duidelijk, maar ik denk dat dat wel los loopt. Er zijn er iig genoeg denk ik om een fatsoenlijk spel te kunnen spelen.

9. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    regel jij tv`s enz.? en moet je eigen xbox meenemen (neem aan van wel)
    maar tv word toch wel een probleem denk

10. Brauntje

Leuk Bevonden:
    0
    Euhm nee tv's moet je zelf meenemen natuurlijk, word wel vervelend als je met de trein komt. Maximum maat beeldbuis tv is 55 cm. De rest van de informatie kan je ook wel vinden op de site.

11. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou misschien wel willen komen met een maat, maar dan wordt de tv alweer een probleem. Heb hier alleen een 68 cm lcd tv staan, wordt daar dan een probleem over gemaakt?

12. Brauntje

Leuk Bevonden:
    0
    Jah daar word een probleem over gemaakt, het is de bedoeling dat iedereen met aan standaard tv komt van max 55 cm i.v.m. de rumte en een standaard tv i.v.m. verbruik. Wij hebben een maximum wat wij aan stroom kunnen trekken en als iedereen met een lcd tv aan komt zetten mogen we wel 4 aggregaten dr hebben staan:D
    M.v.g. Brauntje

Deel Deze Pagina