De HDTV Thread [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0

goeie keus mooi toestel heb m vorige week ook gekocht.. kijk eens bij mijn sig zie je m in werking... Heb er zelf geen garantie extra bij.

TIP*)

http://www.kieskeurig.nl

ga je naar LCD scherm en dan samsung en typenummer.. doe je kopje prijzen.. zie je alle internetwinkels staan met de laagste prijs bovenaan.. Makkelijker kan niet

2. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    zoals ik al zei ik vind digitale tv niet het aanschaffen waard voor een lcd tv.

3. Stealthforce

Stealthforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    digitale tv is maar 2 euro duurder dan normaal abonnement en je krijgt decoder er gratis bij. Dus waarom laten liggen?

4. ggpelupessy

ggpelupessy GGP

Leuk Bevonden:
    0

Mee eens. Ik denk ook dat zeker de mensen in deze forum een LCD/Plasma tv kopen voor hun kindje de xbox 360 die hd beeld overbrengt.

Trouwens het bericht spreekt zich wel tegen:
    "Ook de meeste platte tv's krijgen geen goed oordeel. Het geluid en beeld van het gros van de nieuwe schermen (plasma of LCD) blijven achter bij de beeldbuis."

"Als voordelen noemt de Consumentenbond een haarscherp beeld, de digitale televisiegids, een groot aanbod zenders en het filmaanbod."

Is het beeld van oude tv's dan nog scherper dan haarscherp :confused:

5. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Artikelen van de consumentenbond moet je nu eenmaal met een flinke hoeveelheid korrels zout nemen.

6. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt aan de provide bij @home hoef je alleen maar een decoder te kopen en geen maand kosten.

7. trodat4030

trodat4030 Scrat is cool ;)

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, bij UPC gaat het per jaarabonnement.
    12 x 2,16 = 25,92 (is dan alleen de digi, de kosten voor analoge tv zijn normaal 15,83 p/m, totaal 17,99)

En voor dat bedrag koop je van je leven geen decoder.:cool:
    Pas als je langer dan +- 5 jaar abo bent is het voordeliger dan via bv @Home.
    Als je de keuze hebt, zou ik eerst voor UPC gaan.
    Als je na het eerste jaar zeker bent dat je digitale tv wilt houden, kun je dan alsnog een decoder kopen (waarvan de kwaliteit en aanbod in dat tussenliggende jaar omhoog gaat en de prijzen van de decoders en kaarten zullen dan gezakt zijn. Misschien wel meer dan die 25,92 die je het eerste jaar bij UPC betaald)
    Het is alleen maar een idee.:9
    Ben zelf in de ongelukkige situatie dat ik Amsterdam te maken heb met een monopoly-positie van UPC.:mad:

BTW
    @Haantje:
    Mag ik vragen hoeveel je voor de decoder kwijt bent en wat de kaarten +- kosten?

Laatst bewerkt: 27 apr 2006
  8. trodat4030

trodat4030 Scrat is cool ;)

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zojuist het stukje tekst van nu.nl (uit de post van SabZero NL) gelezen, maar is er iemand die het verhaal kan bevestigen of (liefst) ontkrachten met eigen ervaringen?
    (graag met de provider en tv-merk en -type vermeld)

Bij voorbaat dank.

9. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De kwaliteit van het digitale televisie signaal verschilt per kabelmaatschappij, heb zelf multikabel en daar is het signaal goed, m'n schoonouders hebben kabelfoon en dat signaal is slecht naar mijn mening. Het digitale signaal vind ik op mijn lcd tv mooier dan op mijn crt tv maar het is in beide gevallen een verbetering tov het analoge signaal. Bij kabelfoon vindt ik het analoge signaal beter dan het digitale.

10. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Nu zit ik al weken met de Samsung LE40R71B in mijn gedachten en k'had hem bijna besteld. Ik besef dat dit te groot gaat worden voor mijn kamer, en als ik de foto's zie van de mensen hier die de LE32R71B hebben, lijkt mij dit meer dan voldoende. Vooral dat ik net geen 3 meter afstand heb tussen bed en televisie.
    Nu zit ik nog met een JVC van 32", en voor het gamen en zelfs films te kijken is dit groot genoeg.

En ik bespaar mij dan ook 700€, kan ik gerust mijn 2 meubels kopen + een game of 2 :9

Laatst bewerkt: 27 apr 2006
  11. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook bij multikabel maar het digitale pakket is wel duurder als alle andere providers en tevens moet je zelf een decoder kopen.
    Ik vind het gewoon afzetterij*)

12. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben hier dus ook zo'n decoder van samsung staan beneden op een crt breedbeeld vind ik het beeld een lust voor het oog.
    Sluit ik hem daarin tegen op mijn lcd tv dan zie ik haast geen of zelfs geen vooruitgang in de kwaliteit.

13. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Duurder dan gratis kan volgens mij niet? Je hebt geen extra abonnements kosten voor het standaard digitale pakket..... dat is gratis. Je moet inderdaad een decoder kopen en een starterskit (10 euro geloof ik), that's it....

14. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DOEN! of de 32" versie van de R71

15. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    vraagje heeft die 14ms??

16. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    wie ?

17. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Was ik ook van plan, vandaar mijn post ;)

18. Tyrone 006

Tyrone 006 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ..

Dank je aldmar,

Ik had alle kleiren wel bij elkaar ingedaan. Alleen had ik de onderste Rood/Wit voor het geluid gebruikt maar ik moest de bovenste hebben. Dank U

Tim

19. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het over de extra zenders die duurder zijn.

20. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En daar ben je verbaasd over?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina