Poll: Sc of Halo?

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 28 nov 2002.

  1. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    Halo, op zeker.
    SC heeft geen Multiplayer,
    en Halo in MP met zn 8-en in een ctf met infinite grenades, warthog, ghost en scorpion is echt wel 10* bruter dan SC
    ik zeg niet dat Splinter Cell niet goed is
    maar Halo is gewoon ultiem (helemaal in multipleejer)
    Halo = 8)
    Splinter cell = :cool:
    Bruce Lee = :'-(
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ga HALO maar op Legendary spelen wedden dat het leuker wordt. Maar uh SC of HALO : 1000% HALO.

    En dat van de 1e post over dat als je HALO uitspeeld nooit meer speeld is cker niet waar bij SC is dit cker wel het geval !!! Dat is een feit. HALO heeft trouwens ook gevarieerde levels. Zowel buiten als binnen.
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Iedereen zegt dat Halo zo geweldig is maar ik vind het maar een gemiddeld spel. UC lijkt me veel leuker!
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    HALO en UC kun je niet echt met elkaar vergelijken. UC is alleen multi en Deathmatch. HALO heeft een single player en een CO-OP mode en ook nog een multi maar dies inderdaad slecht.
     
  5. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    K vindt de multiplayer mode van Halo juist wel vet!! k kan ook bijna niet op Halo2 wachten MP over L!ve :D
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hij moet zwaar onder doen voor UC en TS2 dus hijs niet echt goed. Via XBox live zal die wel wat beter worden hoop ik !
     
  7. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekkere vergelijking hoor, Halo en SC ]:-

    Maar goed, ik denk dus SC. Alhoewel ik het niet heb gespeeld lijkt me een stealth game veel leuker. Daarbij komt ook nog dat ik Halo helemaal niet zo geweldig vond, en zelfs saai en steeds hetzelfde. De Warthog was koel maar werd alleen veel te weinig gebruikt. Voor mij was Halo een tegenvaller.
    SC koop ik zeer binnenkort ook, en dat zal me zeer zeker beter bevallen. ;)
     
  8. Dark Cell

    Dark Cell Xbox Addict

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Splinter Cell heeft...Live Add-on....Dus 14 maart nieuwe levels en wapens downloaden enzo....
     
  9. tyrone

    tyrone BattleChaserOriginal

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel leuk en aardig maar je kan ze toch niet echt met elkaar vergelijken.
    Het zijn 2 totaal verschillende games. Als je van shooters houd moet je halo halen, als je een wat moeilijkere game wil zou ik sPlinter cell aanraden.
    Halo was IMO nog al makkelijk ik had het in een korte tijd uitgespeeld en de Multi player is alleen leuk als je met ze 3en of meer bent anders is t ook niet zo geweldig...
     
  10. Alex

    Alex Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    0
    Splinter Cell!!! Halo is natuurlijk ook een topper maar heeft veel minder diepgang dan Splintercell. Bij Splinter Cell moet je echt nadenken hoe iets gaat uitvoeren zoals je het ook in het echt zou doen. Halo is toch meer van gewoon alles en iedereen neerknallen en dan kom je er wel.
     
  11. Bloody_Apron

    Bloody_Apron Guest

    Splinter Cell en Halo


    maar welke character is da coolest: Sam Fisher of Master Chief???
     
  12. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt ze allebei erg cewl.. Maar SC heeft toch net iets meer diepgang dan Halo denk ik.. ik vindt het sneaken en nadenken in SC echt geweldig, Halo daarintegen heeft weer mooie outdoor levels en MP.. Het zijn alletwee gewoon musthaves voor mij.. :D

    Iedereen die nu nog zegt dat de Xbox geen topgames heeft is niet goed bij zijn hoofd..
     
  13. bartos

    bartos Mooi Kreidler

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ik het niet mee eens halo speel ik nog steeds ook al heb ik hem uit gespeeld
     
  14. xbox4life17

    xbox4life17 Guest

    ik vind sc stukken beter dan halo: sc zit veel meer spanning in halo is aleen een beetje schieten op aliens.

    sc is veel realistiser
     
  15. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou kiezen voor splintercell halo had ik een keer uitgespeeld en von er geen reet meer aan (had hem gerolen voor tony hawk 3 maar dat doet er nie toe) zelf heb ik splintercell en het is een rete gaaf spel
     
  16. XBox_Frank

    XBox_Frank die-hard-core

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    als spel weet ik het nog niet, want ik heb SC nog niet. lijkt overgens wel mega-dope.:D
    Halo weet ik wel.

    k heb op alle moeilijkheids graden uitgespeeld, legendary met coop. Wat ik wel jammer vind is inderdaad die indoor-levels. toen ik the library voor het eerst spelen dacht ik van : "shit jongens, moet dit nou echt zo'n saaie reis door een paar lompe hallen?"

    wat ik ook jammer vind is dat The Maw op legandary helemaal niet zo moeilijk is. Op legendary vind ik Halo stukken moeilijker.

    en als je halo zelf hebt, ontdek je 1000000000 bugs en glitches.
    maar dat zijn kleine dingetjes (wat geen klein dingetje is, is je zaklamp. dat ding schijnt door alle soorten muren heen...)

    latz
     
  18. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    SC heeft ook wel veel bugs hoor, ik heb een level gedaan en de camera gaat de muur in waardoor ik niks meer zie, er valt een lichtmet zen arm door de muur, en nog wel meer dingen. Ik vin SC te saai, en stem dus voor halo
     
  19. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    K'heb Halo nu 8 maanden en nog altijd ben ik hem niet beugespeeld. (The two betrayels in Legendary):) :cool:
    SC krijg ik morgen, kijk er enorm naar uit.
    (By the way, hoeveel levels bezit Splinter)
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Halo heeft gewoon een te saaie sp en mp.
    Unreal is stukken leuker. Halo is echt niet zo fantastisch als iedereen zegt.
     

Deel Deze Pagina