Top Spin 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 apr 2006.

  1. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0

    hoe kun je zien dat je in je laatste seizoen zit?

    ik zit nu in 3e seizoen na ff spelen maar heb pas twee potjes gewonnen:{
     
  2. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Na Vienna Masters seizoen 3, sta ik nu overal 1e op de ranglijst. Zijn er nog interessante dingen te winnen met Special Events? Ik had begin Seizoen 3 (tijdens Australien Open, speelde ik de match van Bill Billions) alles op goud. Ik ben dat jaar als 10e ingegaan, en nu dus eerst.

    Maar ik krijg nog wel steeds die special Events, zoals nu een Sponsor Event. Kan je daar iets boeiends bij winnen, behalve geld of goude sterren? Het is namelijk tijdens de US Open, en ik kan er ook voor kiezen om mijn 1e plek helemaal te verstevigen en die 1000 points binnen te halen. Maar goed, wat is dus wijs om te doen?

    Wat ik overigens niet begrijp, wat moet je in godsnaam doen met al dat geld. Ik heb nooit in geldproblemen gezeten, en eind jaar 1 had ik al bijna 1 miljoen. Nu heb ik alles gekocht wat ik kon kopen, en ik heb nu zo'n 10.000.000 credits, kan je daar nog iets mee?
     
  3. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Dat lijkt me sterk...er zijn in totaal 5 seizoenen, maar als je in 3 seizoenen tijd maar twee potjes hebt gewonnen, dan ben je niet echt goed bezig ;)
     
  4. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    mm ik heb top spin 2 nu ook maar wederom geen next gen gevoel qua graphics ! de Gameplay is wel ietsjes anders dan deel 1 bij mij hoor je steeds out!(bij jullie ook!)

    morgen eens even aan de tand voelen die game!
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    sta nu 2e van de ranking nr 1 worden is toch lastig
     
  6. japie

    japie Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik niet snap is dat Federer makkelijker te verslaan is dan bijv Coria of de nr 43 van de ranglijst. Federer heeft 75 sterren maar kan er echt helemaal niks van :confused: :mad: , die gast hoort je het knap lastig te maken, maar dit slaat alles, hij kan er echt niks van!

    Zit in seizoen 3 en career begint echt saai te worden, totaal geen tegenstand :mad:
    De "battle of the sexes II" tegen Davenport (als je nr 1 wordt) sloeg ook nergens op, 3 gamepjes vegen en weer wat gouden sterren rijker.

    Kweet niet of in de komende 2 seizoenen nog verrassingen te verwachten zijn, dat het wat moeilijker wordt. Elke tegenstander speelt volgens een bepaald patroon, tegen de ene gebruik je topsin en tegen de ander slice en de golden sets zijn binnen (= sets winnen zonder puntverlies).

    Ben blij dat ik bijna Live op kan (m'n bestelde router laat nog op zich wachten:mad: ), dan wil ik wel eens een echt potje spelen _0/

    Finale seizoen 2 tegen Federer gespeeld en op matchpoint voor mij sloeg ik een mislukte lob, zou in de tramrails gevallen zijn, maar meneer Federer loopt er gewoon tegen aan!! Bal stuitert via z'n schouder weg, waarna ik dus win. Erg vaag, maar wel een erg grappige bug 8)
     
  7. TheSixt

    TheSixt Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Aanschaffen van Topspin2!!

    Wil misschien dit tennisspel aanschaffen,maar wil graag weten hoe de speelbaarheid is,en grafisch,en vooral belangrijk hoe is hij live.Word dit spel veel online gespeeld??...Graag meer info hierover,omdat ik dit spel erg ziet zitten*) *)
     
  8. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik vind het gewoon vreemd dat je dit spel niet opeen pc monitor kunt spelen.. ik doe het spel er in .... krijg je die melding dat je het spel op 60 hz moet spelen.... vind ik zeer slecht van microsoft!je koopt toch een spelcomuter om te gamen .. en dat het werkt... ik kan anders net zo goed op de pc gamen...
     
  9. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan hem wel op mijn pc monitor spelen :p (Samsung 930BF)
     
  10. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0

    Jij kies erzelf voor om op je pc beeldscherm te spelen, als je gewoon op je tv speelt die wel 60hz aan kan is er toch geen probleem?
     
  11. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me idd niet de schuld van Microsoft dat jij een scherm hebt dat geen 60Hz aan kan.

    Maar even over het feit of nu Top Spin 2 nu wel of niet next gen mag worden genoemd, ik vind van niet. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een supertof spel, en kwa graphics vind ik hem ook niet eens zo slecht, goed genoeg voor dit spel, ook met de gameplay en het geluid is nagenoeg niets mis mee. Maar ik mis vooral die extra's, die in een nextgen spel eigelijk horen te zitten. Zoals die ballenjongens wat al eerder is genoemd, die gewoo langs de bal lopen, er is geen herhaling, en dat viel me in het begin al gelijk op. Dat is echt zonde. Maar wat ik nog erger vind, is dat je maar uit 24 'pro' spelers kan kiezen, waarvan er maar een paar regelmatig in de top 10 zijn te vinden. Ik wil honderden spelers, ik wil spelen met Sluiter, Schalken en Verkerk, ik wil tournooien als Rosmalen en Qeens kunnen spelen. Maar dat gewoon allemaal niet. Op zijn minst had ik verwacht wat spelers vrij te kunnen spelen, maar ook dat zat er niet in. Geen oldie's als Sampras, Becker etc. Geen legendarische finale's tussen Borg en McEnroe, of kunnen spelen met Agassi met zowel lang als kort haar. En ga zo maar door. Goed, het is veel werk om al die gezichten zo na te maken, maar als je eerlijk bent, er zijn slecht een paar hoofden in het spel die daadwerkelijk goed lijken met de werkelijkheid. Ik had met F1 2005 op de PS2 binnen 5 minuten mijn hoofd gefotografeerd met mijn Eye-Toy en er een coureur van gemaakt, en het leek ook nog eens.

    En wat ik eigelijk vooral tof had gevonden, was een First Person view, Zoals in PGR3, dat is toch prachtig gedaan. In PGR3 gebruik je die Incar view eigelijk vrijwel nooit, want echt sneller is het vaak niet, maar het ziet er 100x toffer uit. Dat had met dit tennis spel ook gekunt naar mijn mening. De zweetdruppels die dan over je scherm heen komen als je geen hoofdband of pet draagt, het vragen om ballen en handoeken van de ballenjongens, zeuren bij de scheids en ga maar door. Niet dat deze opties altijd van toepassing waren geweest, want het spel moet natuurlijk wel een beetje vlotjes verlopen, maar het was zo tof geweest als er daadwerkelijk dit soort opties in hadden gezeten. Het is wel een nextgen console, maar vooralsnog heeft voor Top Spin 2 weinig extra's geboden.
     
  12. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Irritantste van de tegen standers vind ik nog Roddick. De rest is echt supper makkelijk met B links, B rechts en voila, weer een punt. Federer is inderdaad een loser en coria is veel beter door zijn speed. (hij raakt tenminst nog ballen in de hoek.

    Na Seizoen drie is er inderdaad weinig te doen. Heb seizoen 4 en 5 gewoon geskipt (had al duizend punten)
     
  13. japie

    japie Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Roddick is ook een eitje. Enige wat je hoeft te doen is zijn kogel van een service cross met slice (X) terug te brengen. 9 van de 10 keer slaat hij em dan rechtdoor, waarna je cross (of rechtdoor) met topspin (B) het punt binnentikt. En op je eigen service sla je de service naar buiten, waarna je zijn return cross met topspin weglegt.
    Ben erg benieuwd naar Live, aangezien de CPU puur met patronen speelt, altijd hetzelfde liedje.... Da's jammer, maar verder een prima game!
     
  14. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0

    Hoe zie je wanneer je die 1000 punten hebt gehaald? Ik heb alleen in seizoen 1 wat verloren, verder heb ik overal gewonnen waar ik aan mee deed. Ik zit nu dus in seizoen 3. En krijg je bij het winnen van de Masters aan het eind van het jaar ook points?
     
  15. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Kan je ook seizoenen skippen en krijg je dan nog steeds de achievements voor ''complete first carreer '' ?
     
  16. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik heb net seizoen 3 erop zitten en ik had 986 career points, is dat van dat jaar, of totaal? Anders ga ik gewoon minors en majors simulaten, en dan heb ik aan het eind van jaar 4 wel genoeg.
     
  17. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt in totaal 986 career points......dus als ik jou was zou ik seizoen 4 en 5 helemaal simuleren.....1000 punten haal je zoiezo.
     
  18. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt slecht dat je alleen aan het einde v/h seizoen kan zien hoeveel points je hebt.
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Tjah, zoveel heb je er ook weer niet aan, om ze tussendoor te zien. De toernooien speel je toch wel ofniet? :)
    Hoewel, weet je zker dat ze niet te zien zijn?
     
  20. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik speel die toernooien liever niet. Is echt te saai.... Heb nu al mijn zesde pop gemaakt en dan gaat het je echt de keel uithangen.... Ben blij dat mijn mannetje nu zwaar oké is om online mee te spelen... Maar wil uiteraard ook wel die gamerpoints hebben. En dan vind ik het idd jammer dat je niet kan zien hoeveel punten ik heb... Ik dacht eerst dat het de racerank was, maar dat is het blijkbaar ook niet... Zit nu ergens in Mei seizoen 3 en weet dus niet hoeveel punten ik heb. Ik kan wel alles doorduwen maar dalijk heb ik net als een maat van te weinig.... Hij had 987 punten|:- Flippe jong
     

Deel Deze Pagina