Oblivion: Technische Problemen / Bugs

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tsux, 27 mrt 2006.

  1. Red Dagger

    Red Dagger Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb volgens mij ook een bug of mijn cd is gewoon kapot. Dit gebeurt er namelijk: Als ik bij de laatste quest van de thieves guild met die countess van Anvil ga praten zegt mn xbox dat de cd unreadable is. Beetje raar maar weet iemand of dit een bug is of dat mijn cd kapot is?

    Bvd Red Dagger
     
  2. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal helpt een reboot van de 360, het opnieuw starten van het spel zonder reboot resulteerd vaak in hetzelfde probleem.
     
  3. Red Dagger

    Red Dagger Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Rebooten werkt niet helaas
     
  4. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Haal gewoon voor de gein eens een doekje over de DVD heen, ook al heb je nog nooit zo'n schone DVD gezien. Ik heb deze quest zonder problemen gedaan, dus een bug is het niet.
     
  5. Red Dagger

    Red Dagger Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Mn cd was gewoon kapot blijkbaar ik heb nu een nieuwe en heb de quest dus ook gelijk gehaald :p
     
  6. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Mijn merchantile wil niet meer ophogen??? Hoeveel ik ook koop/verkoop er gebeurt niets?

    Iemand een oplossing?
     
  7. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Mja, das een bug naar het schijnt... Je kan het mss weer aanzwengelen door een keer te trainen, en dan je batches (bijv. al je pijlen) apart te verkopen.

    Welke skill level ben je nu?
     
  8. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    level 13, met mechantile 38. Maar ik heb zo'n beetje 80 quests afgewerkt. Zou een beetje zuur zijn als ik overnieuw moet beginnen ... :mad:

    Zal eens naar een trainer toegaan.
     
  9. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Overnieuw beginnen? Gewoon zo hoog mogelijke 'Absorb Mercantile' op een summon skelet + "Charm, 100pt., On touch, 3 sec." op de verkoper werkt ook wel ;)

    /ed: Of is het een Major skill? Das minder ja...
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2006
  10. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Major skill ;). Anders was het absoluut niet boeiend inderdaad.
     
  11. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn oblivion loopt telkens vast. Hoe zit dat met dat rebooten, kan iemand mij dat uitleggen?
     
  12. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    uit/aan
     
  13. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    de 360 uit doen en dan weer aan en wat je dan het beste kan doen is de A knop inhouden totdat het bethesda logo verschijnt:)
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    totdat het logo verschijnt of tijdens het verschijnen van het logo :confused: ik dacht altijd het laatste...
     
  15. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    nope totdat

    of ik moet nu heel verkeerd bezig zijn:)
     
  16. Byakung

    Byakung Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie eigenlijk ook last met het geluid bij oblivion??
    altijd als ik een enemy sla dan na 10 seconden hoor je de klap pas :confused:
    ook als ik loop hoor je een paar seconden voetstappen daarna niet meer en dan weer wel enz enz. Is hier wat tegen te doen ?
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    dat heb ik laatst ook gehad :{
    mss had ik mijn 360 wat lang aanstaan ofzo? Want daarna deed ie het niet meer
     
  18. hemp

    hemp The world is yours!

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij doet de missie : Mystery at harlun's watch voor de fighters guild het niet, ik krijg geen update als ik in de swampy cave op het groene puntje sta beetje jammer want ik kan zo nooit alle achievements halen. Zijn er nog meer die dit probleem hebben?
     
  19. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, nee is niet die bekend staat om het niet kloppen, waarschijnlijk zal je nog iets moeten doen, ik kan me de missie niet meer herinneren... Maar ik heb nog geen bugs in quests gehad.
     
  20. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Weer een bug ontdekt.

    Na een tijdje te hebben rond gelopen als een vampier, wilde ik er vanaf. Dus ben ik begonnen met de 'vampire cure quest'. Deze valt helaas niet meer te voltooien wanneer de main quest is voltooid :mad:.

    Spoiler!

    Bloodgrass is één van de ingredienten die je moet zoeken. Alle andere ingredienten worden wel geaccepteerd door die heks, maar het bloodgrass niet.
     

Deel Deze Pagina