Oblivion "Specifieke Gevallen" Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zeroine 83, 6 apr 2006.

1. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Waar is dat de oblivion plane? en als ik naar die kerel toe loopt vraagt die steeds do you have te key yet? wat bedoeld die daar mee

2. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.360
    hmm dan weet ik het ook niet dacht dat je het over wat anders had..srry en succes!

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik weet wel waar je zit. Je moet dus de sleutel pakken en dat doe je door die gozer neer te slaan (De bewaker van die man, een soort duivel is het. Ben even naam vergeten.. Daedra:eek: ) Dus die moet je vermoorden en dan pak je de sleutel en kan je een deur in. Gewoon je compas volgen. Dan komt alles goed.

4. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *Heeft een Sneak skill van 133 :D*

5. Xiao Xiu

Xiao Xiu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    of koop em soultrap spell in de imperial city (dat gastje dat spells verkoopt in market district of die vent in de university) al is een aternation van 25 vereist

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Trouwens, heb al een tijdje die Azura soulstone, maar bij het soul trappen van sommige monsters krijg ik toch de melding dat de ziel te groot is en hij er niet in past. Is het niet mogelijk alle zielen met die artifact te trappen? (Het lukt o.a. niet bij Storm Atronachs.)

7. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Even een kleine mededeling aan jullie allemaal: willen jullie wel in je achterhoofd houden dat deze thread bedoeld is voor specifieke gevallen en dat het niet de bedoeling is dat er maar over van alles en nog wat gekletst dient te worden. Lees de openingspost van Z3RO nog maar eens door.

Dank jullie wel.

8. Al3jandr0

Al3jandr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thievesguild/ Ultimate heist glitch??

Beste Medegamers,

Ik ben bang een groot prbleem te hebben:

Bij de laatste thievesguild missie moet je in de Elder library onderin de hal bij de de wenteltrap aan de ronde gouden tafel plaats nemen op één stoel die daar staat.

- Dit lukt niet, AAaaah !! hij wil gewoon weg niet gaan zitten waardoor er ook geen priest op mij af komt met de scroll.

Heeft iemand hier ervaring mee ? ? ? Is er wat aan te doen?

Hoor het meer dan graag van jullie, zou een beetje zonde zijn om overnieuw te beginnen nu ik net lvl 45 ben. 120 uur gamen voor nix .

9. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    wow doed, das niet zo mooi, lukt het echt niet als je de stoel selecteert uit de 1e persoon?gewoon op A drukken als je er met je richtruis opstaat? anders zou ik het niet weten..

10. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja das wel raar :confused: Ik heb daar nog nooit problemen mee gehad... Je kan wel de stoel zien? Als in ehm... dat je cursor hem detecteerd? Maar als je op a-drukt gebeurt er niks?

11. robiator

robiator Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    anvil gate

In de quest alies for Bruma kom ik niet door de anvil gate.
    ik heb de tunnels gevond en ben 2 deuren gepasseert.
    ik sta nu volgens kaartje vlak bij 3de deur(oblivion gate staat erbij(alweer).
    als ik naar boven kijk zie ik een gat.
    ik denk dat ik het gat in moet maar ik heb geen idee hoe.
    kan iemand me misschien helpen??

rob

12. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben bij de dark brotherhood quest dat ik Phillida moet vermoorden met die giftige pijl. Nou las ik dat er een bug in het spel zit bij deze quest en ik ben bang dat hij er ook bij mij in zit. Vanuit welke positie ik hem ook afschiet, ik blijf een bounty van 40 krijgen. Misschien doe ik de quest wel fout, moet je bijvoorbeeld naar dat vijvertje lopen zonder langs een guard te gaan ofzo?

Ik kan natuurlijk ook gewoon de bounty betalen maar kan ik dan nog wel verder met de fighters guild?

Laatst bewerkt: 30 apr 2006
  13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Je moet natuurlijk wel undetected zijn. Ik ging gewoon aan de andere kant van de guard+ Phillida staan achter een bosje, en schoot de pijl in hem.

14. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    ik was undetected maar kreeg toch de 40 bounty

Ik ben ook wel benieuwd naar jullie antwoord.

15. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    the path of dawn...

ik moet vier boeken bestuderen maar weet niet wat daarna moet...?

16. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.360
    de woorden van de eerste pagina vormen een oplossing. een van de mage guild leden verteld je dit

17. Xiao Xiu

Xiao Xiu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet die boeken ook bestuderen en ik moet naar die argonian in de univesity toe 1dag nadat ik die boeken verkregen heb en ze aan haar heb laten zien (nog niet gedaan, weet ook niet of jij dat al wel gedaan hebt)

18. 36O

36O Guest

Jongens ik heb een probleem en zou het erg op prijs stellen als jullie mij zouden kunnen helepen.........ik moet in Scrimgour (heb ff geen zin om de naam volledig goed te typen) een of andere kerolvermoorden voor de crazy wood elf (komt dat iemand bekend voor?).
    Ik ben bezig met de ringleader te vermoorden alleen hoe doe ik dit?? elke keer word ik weer ge-busted door die guards.........heb er echt moeite mee....op gamefaqs.com staat dat ik die personen moet stealth killen, maar hoe??

alvast bedankt.

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Je moet gaan sneaken, Het oogje (richtertje) moet niet belicht zijn dus een beetje grijs zijn. Dan ziet niemand je. Dan pak je simpelweg je boog en schiet je iemand neer. Heb je hier moeite mee, dan zou ik de moeilijkheidsgraad omlaag zetten.

20. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44

thanks..

Deel Deze Pagina