1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers In Arms III

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    brothersinarms.nl//hellshighway/video wow check dit.Dit is geen hd kwaliteit natuurlijk op deze video maar ziet er zeker vet uit.Lijk net echt oorlog:9
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    WTF, die explosie _O_ En gewoon ingame :) Erg goed.
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat filmpje van ign is super!!! Dat noem ik next gen, iemand die in zijn oog geraakt wordt, waar bloed uitstroomt,... explosies waar call of duty niets tegen is,... laat maar komen die hap!
     
  4. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    WOW wat vet zeg! :eek:
     
  5. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    :{ s..h...i...t..:{ wow wat vet!
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, idd, eerst had ik zoiets van, hey dat lijkt fel op cod2, maar toen werd zo'n kerel in de kop geraakt(geweldig in beeld gebracht_O_ ) en die omgeving en interactie en stuff is ook geweldig, en toen met die granaat en vervolgens ontploffing, hell yeah!_O_
     
  7. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Laatst bewerkt door een moderator: 29 apr 2006
  8. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is dus echt zo NIET ingame.. ziet er allemaal te pre rendered uit, zo'n beetje als zo'n Killzone 2 trailer voor de PS3.
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Complete hud + de "tekens" die je ook ga bij de vorige delen (waar je mannetjes ed. heen moeten) geven aan dat dit wel ingame is. Bij Killzone trailer ontbrak gewoon alles. Ik ga er echt wel vanuit dat dit ingame is.
     
  10. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ja ik heb er niks aan toe te voegen, dit is gewoon ingame ;)

    Bij Killzone 2 was dat een ander verhaal :{
     
  11. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Wow!! Dit is echt zeer fraai. Absoluut INGAME trouwens. Geen twijfel.
     
  12. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet ingame. Hoe kan het dat als die gast dood wordt geschoten dat hij in je handen valt, en dat jij hem ook opvangt? Ik twijfel voor 99% ook vanwege de crappie interface, er is haast niks verandert, hij is juist slechter geworden.
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    In mijn ogen is dit dik ingame. Als next gen dit niet eens aankan, fuck it dan. Geloof me, games als deze, splintercell, too human, gears of war,... gaan er allemaal CGI uitzien, dit filmpje was ook ingame! Oke, die kerel viel in je handen, so what, misschien ging het automatisch tijdens het spelen zo over... Ik maak me helemaal geen zorgen...
     
  14. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhmm, voor de mensen die niet geloven dat het in-game is, check even Ign Weekly waar ze dit filmpje hebben maar dan 2 minuten, en dan zie je hem gewoon gamen.
     
  15. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal eens kijken, maar het zag er toch allemaal heel nep uit, de animaties waren niet echt realistisch en de gameplay zelf zag er 'verkeerd' uit, dit is niet Brothers in Arms...
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Kan toch gewoon automatisch gebeuren als een teammate bij je in de buurt dood neervalt?
    Anyways dit is voor mijn gevoel gewoon ingame, het ziet er mooi uit, maar zeker niet onmogelijk voor de 360.
     
  17. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    okay ik heb die IGN weekly gezien, hetzelfde als de trailer die eerder gepost is, en nog steeds is het gewoon NIET ingame... kijk maar eens goed naar de animaties, hoe ze niet overeenkomen met wat er gebeurt. Ook kun je goed zien dat het niet ingame is dat de icoontjes van waar je je team neerzet, bewegen zodra de speler van camerastandpunt verandert. Daarnaast is het rondkijken wat gedaan wordt door de 'speler' ook erg onrealistisch en niet in overeenstemming met andere shooters (en kom nou niet met 'dit is niet als andere shooters' want d'r zijn gewoon dingen die overal hetzelfde zijn).

    Ook kun je goed zien dat wanneer hij dat winkeltje (of wat het is) bestormt, dat hij rent, en daarna meteen z'n thompson goed richt, alvorens de duitser dood te schieten -> Nep/niet ingame.

    Sorry dat ik jullie moet teleurstellen maar dit is echt overduidelijk NIET ingame
     
  18. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is absoluut een scripted scene, in dat het niet gespeeld wordt door iemand. Maar wie weet gebeurt het wel allemaal in de engine.

    Even afwachten totdat we wat meer footage hebben en ik het spel gezien heb over twee weken. ;)
     
  19. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    Maak ons toch niet zo jaloers *snik*
     
  20. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Kobold jij gaat naar de E3 he.... Vet man! :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina