Disc Probleem

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door soprano-360, 29 apr 2006.

1. soprano-360

soprano-360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had een vraagje...op mijn Oblivion disc komen krassen op en soms maakt hij een raar geluidje de 360...hij doet het alleen bij oblivion voor de rest bij call of duty 2 en kameo hoor ik niks en zitten er ook geen krassen op.
    meschien heeft één van jullie hier ook last van met oblivion of een anderen game...ik neem aan dat ik maar naar de winkel toe moet of zo??.._0/

2. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je je 360 gekantelt toen die aanstond?

3. SupahMaster

SupahMaster Guest

Als er krassen op zitten zou ik iig snel terug gaan naar de winkel voor je garantie anders is de garantie dalijk al weg.

Laatst bewerkt door een moderator: 29 apr 2006
  4. BLACE

BLACE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    METEEN TERUG BRENGEN!! ik had het ook en voor ik het wist kon ik Oblivion niet meer spelen(was al 2 weken na de aankoop)

5. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ik zou em sowieso terugbrengen, want hij moet het gewoon doen, zeker als het nieuw spel is.

bij oude xbox games heb ik dat ook weleens, dat ene dic beter leest dan andere, ookal zie ik geen krassen, mja dat kan ook aan de lens liggen. Als je oblivion net nieuw hebt, zou ik em maar gaan ruilen, want daar betaal je geen 60 euri voor

6. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    egt terug brengen kerel!

7. jljscholten

jljscholten New Member

Leuk Bevonden:
    0
    krasjes op spel

ik heb ook een spel gekocht (top spin 2) bij dixons in arnhem. toen ik hem open maakte zat er al krasjes op. dat had ik ook met een eerder gekocht spel bij die zaak. moet ik er mee terug gaan? als je een spel koopt hoort het toch krijs vrij te zijn?:confused:

8. mista B

mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

Leuk Bevonden:
    0
    ja tuurlijk trug gaan...... als je een spel koopt mogen dr toch geen krassen op zitten:confused: |:-
    rare vraag vind ik hoor.doe je toch altijd als je iets koopt wat niet klopt, terug gaan naar de zaak waar je het hebt gekocht? mja das mijn mening.

9. Bountyspot

Bountyspot Just for Fun

Leuk Bevonden:
    0
    De krassen kunnen dus ok gewoon door de dvd komen! Zie eerdere treath over dvd speler! Welke heb jij samsung of LG?? Maar iig toch terug gaan! Je betaald niet voor niets gemiddeld 62 euries voor een game!

Deel Deze Pagina