Final Fantasy XI Online

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kariudo, 6 jan 2006.

  1. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Z3R0-P4R4DOX

    Hey ehm... Ja, FFXI interessseerd mij niet zoveel, maar ik denk dat heus wel wat mensen het gaan spelen. Is het voor diegenen misschien interessant om, net als bij Oblivion, ook een apart forum te maken? Want FFXI heeft ook wel de nodige diepgang net als Oblivion. Dus, misschien een idee? Of wil je eerst even afwachten hoeveel mensen gaan reageren in dit topic? Wat misschien wel logisch zou zijn...

    Maar goed, ik denk, ik gooi eens een balletje op :)
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb daar niks over te zeggen, bovendien is het animo voor deze game lang niet zo groot als voor Oblivion....dat merk je gewoon aan de reacties hier, of beter gezegd het gebrek daar aan. Niet dat het een slecht idee is hoor, maar anders wordt het forum zo onoverzichtelijk als we aparte fora voor bepaalde games blijven aanmaken. Het Oblivion forum is ook maar tijdelijk.
     
  3. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    True true, heb je een punt :)
     
  4. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1

    Haal de Iban code eens weg en maak er alleen een rekeningnummer van, Nederlandse Antillen werken niet met Iban code lees ik online, Rabobank verbeterd dit geloof ik automatisch al.
    Swift code is dus waarschijnlijk al genoeg met rekeningnummer.
    Succes!
     
  5. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Even wat vragen over dit spel:

    - Ik zag hem vandaag het spel overal liggen Ik las op de doos dat er ook 3 extra dingen bij zitten, wat heb ik hier aan/wat is zijn het?

    - Hoe speelt dit online. Ik hoor de namelijk veel mensen praten over dat je zelf kaarten moest gaan kopen ofzo??? Er zit ook een gratis 30 dagen kaartje bij, wat moet ik hier mee? Moet ik voor dus NOG extra betalen, ook al heb ik een jaar Xbox live?? :confused:
     
  6. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ karf : Die 3 dingen die er bij zitten dat zijn 3 add-on packs, je krijgt hiermee nieuwe gebieden, nieuwe quests en zelfs nieuwe subjobs. Op de PS2 en PC moest je die add-on packs zelf kopen, maar op de 360 zitten ze er alle 3 al bij inbegrepen.
    Als je de game koopt heb je idd een gratis 30 dagen trial, daarna moet je naast je xbox live elke maand zon 12 euro betalen om de game te kunnen spelen. Ja je moet dus extra betalen.
     
  7. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Xbox Live Silver is genoeg om het te kunnen spelen (de kosten van Square Enix niet meegerekend)
    Dus Xbox Live Silver (gratis) en Playonline (€12,95).
     
  8. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu ook FF11 maar ik vind hem vies tegenvallen. Had er meer van verwacht
     
  9. final fantasy

    final fantasy FF lover

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    iedereen ze eigen mening ik vind tog de offline versies beter.
     
  10. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je nu een toestenbord aansluiten aan de xbox360, om dit spel dan te spelen met het toetsenbord.
    of gaat dit niet
     
  11. boneatom

    boneatom Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    yep een gewone usb toetsen bord werkt perfect met dit spel
     
  12. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ok dan ga ik dit spel volgende week aanschaffen
     
  13. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Heb je bij die spel wel Achievements??


    Die zou ik eigelijk wel willen weten:p
     
  14. boneatom

    boneatom Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    nee er zijn geen Achievements maar persoonlijk mis ik die ook niet echt is gewoon een vet spel
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben ik gewoon benieuwd....wat vind je er precies aan tegenvallen dan ? :) Anyways, ik ben verslaafd....dus het kan wel 8) :cool:
     
  16. boneatom

    boneatom Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    vast niet zo verslaafd als ik vrouwtje begon te klagen dat ik meer van final fantasy hield dan van haar lol
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
  18. sixem

    sixem Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    hey joris springer
    ik heb het nog een keer geprobeerd hoe jij het zei maar dan geeft tie een fout aan bij de bic code swift ik zal wel een van deze dagen langs de fortis gaan
    iedergeval bedankt
    [​IMG]
     
  19. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu heb ik al een tijdje FFXI helemaal verslaafd maarja nu vraag ik me af of je dan filmpje nog kan bekijken wat je bij het begin zag van de instalatie. weet iemand hoe die dit moet doen heb zelf ook al gekeken maar heb niks gevonden.
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    vraagje je hebt die standard jobs en die advanced jobs maar kan je zodra je de mogelijkheid heb zo'n subjob te kiezen ook nog een andere standardjob kiezen (dus bijvoorbeeld black mage en als subjob white mage)
     

Deel Deze Pagina