Ja, in een plane heb je meestal 3 aan elkaar gekoppelde oblivion caves + 2 kleine torens + 1 sigil toren. De samenstellingen verschillen enorm, maar er worden telkens dezelfde doffe, donkere en rode textures gebruikt.
Als je de mainquest afrond verdwijden alle gates? En kan je dan nog doorspelen en andere quests doen?
Behalve dan dat je bij een closing van die leuke Sigil Stones krijgt waarmee je mundane items gratis kunt veranderen in best krachtige magische items....
Volgens de Guide kan dat niet. Er zal dus blijkbaar ergens altijd weer een andere gate openen (tenzij je de main quest haalt, waarna alle Gates verdwijnen).
Gewoon de main quest halen. Dan houdt het vanzelf op. Trouwens, vinden jullie die Gates van buiten ook niet bepaald ongevaarlijk overkomen? Sure, als je in de buurt komt wordt het scherm rood en komen er een monsters uit. Maar om nou te zeggen dat het land "overrun" wordt door die beesten uit de Gates (dus de moeilijkheidsgraad wordt hoger als je ze laat bestaan).... nee niet echt.
ik laat me express nog lvl 15 zijn, Omdat het dan nog niet te moeilijk is, ik kan allang lvl 23 zijn ofzo. achja , Ik vind die gates trouwens vet cool., relaxte vijanden daarin en hij is zo gesloten
ik ben bij de tweede hoofdopdracht in kvatch waar ik de poort moet sluiten maar ik heb ongeveer alles gedaan wat ik had moeten doen en dan kom ik in een kamer en dan veranderd mijn rode pijl in een groene ik ga naar de groene pijl en dat is waar die hele hoge vlammen uitkome tot boven aan de toren maar ik kan daar niks doen. wat zou ik eigelijk moeten doen? of is het misschien nog een verdieping lager ofzo iets?
anvil gate ejj weet iemand hoe je die gate die je moet sluiten voor alies for Bruma bij anvil moet sluiten. dan kom je in zon grot en dan sta ik op een gegeven moment onder een gat en moet ik eigenlijk 1 verdieping omhoog voor de volgende deur maar ik kom maar niet omhoog
ik vind die oblivion gates nogal saai het lijkt allemaal gewoon op elkaar als er bij de ene gate nou clannfear zitte en bij de ander weer andere wezens is er nog een beetje afwisseling maar zelfs dat is er niet dat vind ik wel jammer want volgens mij gaat et wel om die gates te sluiten
kheb de poort gesloten gekregen:d maar nu moet ik met die bewakers meegaan en die volgen enzo en ik heb de poort al geopend maar kben bijna dood dus ik loop door weg van iedereen en zo een heel deel mannekes voorbij die mij allemaal willen vermoorden en dan komt ge zo bij een dik vet monster die ge nooit kapot krijgt moet je al die wezens vermoorden om de opdracht uit te geraken??? bestaat hier geen truk voor? want die bewaker dat ge moet volgen volgt u niet
Neej er is niet echt een truk voor, maar dat komt doordat je waarschijnlijk al in lvl 20 ofzo zit. Of heb ik dit mis?