Ik heb m vandaag binnen gekregen, ben nu bij level 1, daar waar je dat politiegebouw binnen moet zien te komen. Ik heb de code voor een keypad, maar kan nergens de ingang vinden. Voor de rest heb ik alle baddies omgelegd. Ik ben het hele gebied 3 keer rondgerend, maar kan niks vinden. Ik moet volgens de notes via de basement binnenkomen... plz help!
Laat maar! Ik heb ff de andere threads doorgelezen...ik denk dat het antwoord erin staat, hoewel ik die wall jump wel had geprobeerd...maar lukt niet. Nou ja, nog maar s proberen.
ok dit is t: Je gaat helemaal naar t uiterste punt dat je kunt gaan, dus voorbij het grote hek voor het politiebureau, helemaal naar achter in de hoek bij de muren. (Remember the training-mission ) Je gaat dus op t vuil staan dat in de hoek staat, en drukt 2 x op Y, zo hang je aan de muur en trek je jezelf op. Have fun! edit: shit net iets te laat maar ok
ik ben daar nu eindelijk ook zonder iemand te killen was best lastig want ik werd gezien toen ging ik op dat overdekte stukkie zitten met die mooie lichtinval en toen hoorde je ze zeggen dat ze me niet meer konden vinden