Vandaag Splinter Cell binnengekregen via GCshop.nl. Ik haal de doos uit de (te) grote enveloppe, en ik hoor dat de dvd los in het doosje zit....ik kreeg al een vervelend voorgevoel. Ik verwijder de seal van het doosje, en haal de dvd eruit, ik bekijk de onderkant, en jawel! Een VETTE beschadiging aan de rand van zo'n halve cm breed! Goed, toch maar de dvd in de zwarte doos, maar helaas, booten lukt niet eens Waarom zijn die klote doosjes niet voorzien van zo'n dvd lock mechanisme, dit is zwaar klote!!! Meteen een mailtje gestuurd naar GCshop, en SC meteen voor 18:00 retour gestuurd...ben benieuwd naar de reactiesnelheid... Gelukkig ook nog Buffy (Xbox magazine) binnen gekregen, dus een kleine pleister op de wond....
zo'n cd zou er toch niet uit kunnen gaan?? ze zitten vast, en door de handleiding worden ze ook nog eens goed op hun plaats gehouden.. zo is het i.i.g bij de meeste spellen van mij...
dat is wel raar. zeker omdat ie nog gesealed was. maja hopen dat je snel weer een nieuwe krijgt. alleen jammer dat het splinter cell is. die game wil je gewoon gelijk spelen
zitten die spellen altijd los in de doosjes als je ze daar besteld ?? ik heb er namelijk ook SC besteld...]:- hoop dan niet dat er krassen op zitten.
Ik heb hem ook bij GCshop.nl besteld en hij zat ook los in het doosje, nogal vreemd vond ik. Zitten ook een paar vlekken op, maar voor zover ik zie geen echte beschadigingen. Hij draait tot nu toe in ieder geval helemaal ok.
Ik heb hem ook binnen van www.gcshop.nl en die van mij zat gewoon vastgeklikt in zijn DVD doosje hoor.. SC ownz!! MechAssault heb ik daar ook besteld en was ook niks mee aan de hand, prima service dat gcshop, en je krijgt er nog een Xbox tasje bij ook..
Erg vreemd van die SC's, normaal nooit problemen mee. CD's die echt beschadigt zijn (dus niet alleen los zitten ) kun je weer terugsturen hoor. Wel op dezelfde dag natuurlijk. De games zijn trouwens van dezelfde leverancier waar we normaal ook alles bestellen, die maakte deze actie o.a ook mogelijk. Niets geen gesjoemel
Waar ik even aan toe wil voegen dat dat zo standaard is, de helft van alle games en dvd's zitten los in het hoesje. Is maar lichtelijk overdreven. Oftewel, daar kunnen hun geen reet aan doen. En dan punt 2, lekker boeie als die het gewoon doet... *Dat had ik dus niet tegen de draadstarter.
Ik geef de schuld ook absoluut niet aan de GCshop, ze hebben enorm snel gereageerd op mijn mail, en als het goed is is vandaag een nieuwe SC de post op gegaan, da's pas service!! Wel een tip voor GCshop: gebruik enveloppen die een maatje kleiner zijn, die waar zo'n dvd doosje precies inpast, heeft ie ook geen 'speelruimte' om nog meer TPG klappen op te vangen