Danged, hele dag forgotten Forest gedaan maar kom niet aan die 20 miljoen. Elke keer heeft ie rond de 11 miljoen en als ik het level eindig staat er een score van 16 miljoen, dat snap ik dan even niet, krijg je soms punten ook voor het aantal frenzys en carnages ofzo?
Ik heb hem al \o/ 6miljoen. Het ging dus om dat stukje waar veel van die trollen komen. Jammer genoeg worden die snelle trollen op een gegeven moment niet meer aangevoerd Maar thorn castle heb ik dus nu op A-Ranking *) Ik had trouwens het volgende: 20 - 121 - 67 Brutal Carnage Frenzy
Dat is volgens mij de beste score die je gehaald hebt of de hele totale quist punten bij elkaar. Dus elk level bij elkkaar op geteld.
F*ck dacht ik al... gatver, moet meer vijanden hebben Op het laatst gaat et lekker snel met meer dan 100 carnage en meer dan 50 frenzy alleen dan heb je bijna geen vijanden meer... denk dat ik maar es wat meer brutals moet scoren en euhm.. dunno, nog maar es een paar keer gewoon proberen, die 20 miljoen wil ik hebben.
woow check dit: http://www9.tmf.nl/v3/index.php?channel=games&page=nieuws&id=84890 Westrijd voor kameo.. Een westrijd waar je skin moet tekenen en de beste komen op marketplaats en kan worden gedownload Hopelijk gratis
Ik heb gister een Xbox360 aangeschafd, ole, en 4 spellen erbij. Nu zit ik met spel Kameo, aan het begin als je even binnen bent geweest om al die schansen over te gaan kom je weer buiten op een soort van breede loop muur. Je ziet om je heen allerlei schansen waar je niet van af kunt vallen en er is veel rook vuur en lava om je heen. Ik weet niet hoe ik die poort in het midden moet openen, want ik neem aan dat daar de doorgang is. Wie kan mij even zeggen hoe ik dat doe. Ik weet dat het erg sneu is, maar ik ken mezelf dan gaat het weer niet en dan verkoop ik het spel weer, want ik weet dat het alleen maar mooier wordt wanneer het spel vorderd.
Pak chila, doe aime, schiet op dat rode rondje boven op dat hek en hij gaat open! Pak nu pumle weed en ga onder de grond! zo kan je er onder door!
Net een achievement unlocked voor het hosten van 10 live games... .. alleen ik heb helemaal gen gold abbo en heb nog nooit een co-op gespeeld Foutje ofzo
Zijn van die achievements zonder punten. Was gewoon aan het spelen voor een a-rank en toen ineens achievement, dacht wtf is dit nou
Ik heb chila voor die poort gezet en toen schoot ik op dat rode gevalletje boven die poort. Maar er zit een soort van waas of glazig omhulsel omheen. Ik krijg niet voor elkaar om dat rode geval te raken, er gebeurdt namelijk niets.
Oh, je hebt zeker niet gedaan met die trolletjes met een ijzeren harnas. Die moet je met major ruin in de lava schieten en dan komt er een vuur bal op het hek. En dan kan je er wel op schieten
Heb je met Major Ruin al die rollende vijanden eraf geschoten? Volgens mij moet je die eerst verslaan.
Kan iemand mij vertellen wat ik bij de oplossing in Enchanted Kindom moet doen? Ik word telkens verwezen naar een andere bordje ofzo ?
Er zijn weer nieuwe downloads van kameo .. weet niet wat ze zijn ik ga ze nu downloade.. staat in elk geval new demo and downloads \o/ oh het is niet zo boeiend Het is alleen wat er in die demo is :{