Mortal Kombat DA : Uber wreed

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiXX, 28 nov 2002.

  1. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik wou even zeggen dat dit spel echt super is (heb hem vandaag binnen gekregen, ntsc versie). Echt super lachen je kan 3 verschillende vechtstijlen kiezen per character en bij eentje trekt hij soms een mega zwaard achter ze rug vandaan.

    Ik kon dus dat zwaard (sub zero) recht door scorpion heen steken, en de hele arena ligt natuurlijk na 1 ronde vol met bloed.

    De speelsnelheid is lager als DOA3 zodat je meer op tactiek moet vechten dan op snelheid en reactie vermogen (DOA:cool:. Ik vind dit echt een super game.
     
  2. jermain

    jermain

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    18
    stoer man ik moet em hebben :D
     
  3. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    zekers stoer! wanneer is die hier nou uit? en welke vind je beter: doa3 of MK??
     
  4. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    netzoals ik zei mortal kombat vind ik tactischer beter maar doa 3 is kwa graphics geiler en stages. Maar mortal kombat speelt super relax



    GET OVER HERE
     
  5. Tigger

    Tigger Master Chief

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    doa3 voelt makkelijker, zelfs een beginneling kan met christie een 8 hit combo doen, dus mk 'frustreert' in het begin wat...maar ik ben altijd een voorstander geweest van vuurballen, vliegende trappen/punches en ander onrealistisch tuig in fightinggames, dus MK heeft mijn voorkeur. Bovendien na al een paar gevechten komen er al wat combo's uit...dus het komt vanzelf.
    Bovendien door de tragere gameplay en de blocks krijg je inderdaad een tactischer spel...buttonmashers gaan het niet redden, wat bij doa wel het geval was.
    Overigens net Marvel vs Capcom in huis en die is toch ook wel erg wreed hoor.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2002
  6. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Is nu niet de "MK feel" ineens weg omdat het spel trager is?
    K kan trouwens niet w88 tot ie hier uit is (januari toch?)
     
  7. Bloody_Apron

    Bloody_Apron Guest

    ik heb ze het spel gisteren ook ff zien spelen bij max in rdam, en het viel mij ook meteen op dat het trager was

    ik zal die snelle scorpion combos (flying hit-spear-uppercut-teleport-spear-uppercut als ik me goed herinner) wel missen denk ik
     
  8. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ja ik ook :'-(
    dan haal ik voor de snelheid marvel vs capcom maar
     
  9. Tigger

    Tigger Master Chief

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    err...kon jij in de oude mk +10 combo's halen
    bij deze dus wel....
     
  10. Bloody_Apron

    Bloody_Apron Guest

    daar zou ik maar goed over nadenken als ik jou was.... dat spel schijnt ook niet echt geslaagd te zijn....misschien wordt toa feng wel wat
     
  11. macksplack

    macksplack Guest

    hij is echt wreed dat gelul over snelheid val mee hoor, ze hebben 3 vechtstijlen ieder waaronder 1 van de 3 een wapen stijl is, tofste vind ik de stijlen switchen in combos en fatalaties zijn bruut vooral die van scorpion:D.
     
  12. Crosis-nl

    Crosis-nl lurking around

    Berichten:
    851
    Leuk Bevonden:
    0

    Heeft Scorpion nog steeds zijn "tosty" ?
    Dat hij zijn masker afdoet en zijn tegenstander afbrand?

    *koop hem toch wel :9 *
     
  13. macksplack

    macksplack Guest

    weet ik niet maar zijn fatalatie is veel bruuter, hij gooit de speer dwars door de tegenstander zijn hoofd van afstand en dan rukt hij 3x en dan rukt hij je kop eraf}:]
     
  14. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    :9 Just the way I like it :9

    *K hoop ook weer op een fatality waarin subzero de ruggegraat uit de tegenstander trekt!!!=( *
     
  15. Bloody_Apron

    Bloody_Apron Guest

    volgens mij was hij duidelijk een stuk langzamer...maar verder lijkt het mij ook een wreed spel...ik zal hem wel halen denk ik
     
  16. Bloody_Apron

    Bloody_Apron Guest

    met een paar characters kon ik dat wel, maar dat heeft niets met de snelheid van de game te maken
     
  17. macksplack

    macksplack Guest


    heheh niet ruggegraat maar de hele skelet;)
     
  18. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    trouwens ik heb marvel vs capcom 2 ook maar heb soms geen idee meer wie mijn fighters zijn, zo snel gaat het :D maar dat is wel MEGA VET
     

Deel Deze Pagina