Negatieve punten Splinter Cell

Discussie in 'Algemeen' gestart door lekkerbek312, 28 nov 2002.

  1. jprommen

    jprommen Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een gameplay keuze, de developers hebben de levels met dat erbij ontworpen hoor. Je kan wel iedere keer jezelf tegen de muur aan moeten zetten en dan half om het hoekje moeten hangen, maar dat irriteert alleen maar. Nu kan je om het hoekje hangen gebruiken om te schieten en als je alleen maar wil kijken draai je alleen de camera, perfect toch.

    Typisch gevalletje van gameplay over realisme.
     
  2. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    camera is niet slecht nee, maar ik kan nergens vinde om m op inverted te zetten. kan dit eigenlijk wel :confused:
     
  3. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    nee kan niet. Tenminste ik heb er ook naar gezocht maar kon het nergens vinden. Maar het went wel na een tijdje
     
  4. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm nog niet gespeeld (ben nog met een andere game bezig). Maar ik vind die zwarte randen aan weerskanten op mijn breedbeeld niet echt fraai. Heb ik nog niet bij een andere xbox game gezien.
     
  5. Xearo Li

    Xearo Li Active Member

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hadden die animation gedoe ofzo net als Hitman 2 moeten doen ofzo maar dan wat beter. Zodat ze niet met de kop door de muren kunnen. Laatst sloeg ik iemand neer , ging zun hoofd dwars dor mun lichaam heen. Gebeurt altijd zo. Hopelijk komt er een patch ofzo (Xbox Live) ...
     
  6. Almere-Dude

    Almere-Dude Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu al 3 keer gehad dat die vastliep tijdens het laden van een level.
    Ligt dit aan het spel of aan mijn xbox?, want bij halo het enige spel dat ik hiervoor veel gespeeld heb had ik daar geen last van.
    Er zitten wel een paar kleine krasjes op mijn cd, maar ik weet niet of die er al op zaten.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2002
  7. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij liep die bij deathrow ook 2 keer vast.
    maar bij andere spellen weer helemaal nooit.
    Ik denk dus dat het gewoon aan je spel ligt :confused:
     
  8. Xearo Li

    Xearo Li Active Member

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    I love my xbox , nog nooit vast gelopen. Ik doe gewoon aardig tegen mun xbox 8)
     
  9. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    mijn xbox is ook nog nooit vastgelopen, jeeh}:]
     
  10. snow

    snow Flapturd

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Aim mode - zwarte knop.. huppa een reload.
     
  11. X-Booster

    X-Booster New Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    0
    damn, iedereen heeft hem al
    en ik niet :'-(
    ik ga hem ni halen want mijn examens beginnen volgende week en ik ken mezelf
    van leren zou niet veel in huis komen! :eek:
     
  12. Michielygil

    Michielygil WeekendWorry Thinker

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    druk in je configure-scherm eens naar boven/beneden. Dan gaat tie van normal- vibration naar inverted - vibration...
     
  13. Creative

    Creative 100% xbox

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    een minpunt vindt ik het aimen, wat soms heb je een perfect aim en mis je gewoon! soms lukt het om iemand te killen met 1 kogel, maar soms echt gewoon een kogeltje of 8/9. beetje vreemd soms het aimen.

    en iedereen die zegt dat de gameplay zuigt, heeft TOTAAL geen verstand van games als je het mij vraagt, want het blijft VERSCHRikkeLIJK spannend!

    Ik denk dat de meeste het gewoon te moeilijk vinden, dat ze daarom de gameplay afkraken, maar ik hou wel van een uitdaging!


    oh ja! 1 bug gevonden!
    in level 1, als je (eindelijk) in het politiebureau zit en je hebt alle gasten hebt neergeslagen/gedood, en voor de rest er niemand is, ging bij mij steeds het alarm af als ik op de 2e verdieping kwam bij de "hal" met die lakens aan de rechterkant (ik kon de morgue niet vinden lol) ging opeens het alarm af omdat er een body gevonden was en ik had alle bodies verstopt. een beetje vreemd, maar voor de rest nog geen bug gevonden!
     
  14. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik vind het echt een geweldig spel... ik speel met 1 hand (m,n linker) ...en ik leg m,n duim van m,n rechterhand tegen de rechter trigger..
    en ik kan alles perfeckt bedienen? zelden zo,n besturing mee gemaakt. ik vind m echt heel mooi!!!!!!!!! (alleen moeilijk..... ) het enige wat ik negatief vind is dat je soms al gauw teveel lawaai maakt..... (k zal wel te ongeduldig zijn....)
    enne je staat soms te eenvoudig met een been op een leuning van de trap bijv.
    :p
     
  15. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0

    *zeik modus*
    Het is: in huis halen en zou niet veel terechtkomen
    *zeik modus*

    Ff zonder dollen ik vin de demo ook super maar ik ben nog steeds met morrowind bezig, vraag SC wel voor de kerst!!!
     
  16. jprommen

    jprommen Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, een aantal opmerkingen in deze thread die een simpele opening van de handleiding hadden kunnen oplossen.

    Inverted kan wel, zoals eerder vermeld in deze thread. Een kwestie van bij je profiel je controller als inverted instellen.

    Voor een reload moet je gewoon eerst je wapen equipen (herlaad zo lastig op je rug) en dan volgens mij op de witte en niet de zwarte knop drukken.

    Beter mikken kan door in eerste instantie te wachten, voor je aim helemaal scherp is duurt even, wacht tot het binnenste cirkeltje van je aim oplicht. En als je nog precieser wil mikken druk je Y terwijl je het wapen ge-equiped hebt, dan kijk je door het vizier, en als je hier nog precieser wil mikken dan kan je met de linker trigger je adem inhouden. Echt, volgens mij bestaat er geen spel waar dit beter in is uitgewerkt.

    Slaan kan altijd, niet alleen van achter, alleen is zowel slaan als schieten met de rechtertrigger, je kan dus niet slaan als je een wapen ge-equiped hebt tenzij je een grab uitvoert en die kan inderdaad alleen van achter, wat ook verdomd logisch is omdat je alleen een grab kan uitvoeren als je tegenstander jouw niet door heeft. (Maar kort dus, als jij wil slaan van voren, gewoon eerst even X indrukken om je wapen op je rug te doen en je kan er rustig op los rammen.)

    Het alarm was geen bug, als jij lichamen niet goed verstopt, dat betekent als ze niet volledig binnen het 1e graad/vakje donker liggen dan worden ze ontdekt als je te ver van dat lichaam vandaan bent. Dit is eigenlijk bijna altijd zo, daarom moet je de lichamen ook altijd even verstoppen als je in stealth bezig bent.

    Bij mij loopt SC in ieder geval niet vast, hoort ook niet, dus of je game of je console heeft een probleem.
     
  17. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    de prijs is een groot nadeel:)
     
  18. Bloody_Apron

    Bloody_Apron Guest

    2 nadelen...

    1: als je met je rug tegen de muur staat en om je heen wil kijken locked de cam soms waardoor je niet echt goed overzicht hebt

    2: vriendin gaat klagen dat je meer tijd aan sam fisher besteedt dan aan haar...(dan zeg ik..maar schat ik ben sam fisher)
     
  19. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    kijk, das een goeie, die moet ik onthouden.
     
  20. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Jammer dat het verhaal soms te scripted is.. soms zegt je oorradio iets wat je allang hebt gedaan.

    Ik was bijvoorbeeld in de morque en als ik dan het mannetje ondervraag zegt ie soms 2 keer hetzelfde. Verder vind ik het onwijs storend dat vijanden je niet in de schaduw kunnen zien met 3 groene koplampen op je hoofd :mad:.

    Verder en zeeeeer coole game die ik iedereen kan aaraden.
     

Deel Deze Pagina