XBox360 controller op pc

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Cybershooter, 30 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybershooter

Cybershooter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een wireless xb360 controller en daarnaast een play en charge kit met een usb kabel voor mijn 360 console om mijn controller mee op te laden. Nu weet ik dat het mogelijk is om de 360 controller op de pc met xp te kunnen gebruiken. Nu lukt dat niet met mijn wireless controller en apparte usb charge en play kabel. Ik heb tevens de officiele driver van de microsoft site gedownd maar het werkt niet. Mijn vraag is of dat nu komt omdat ik geen wired controller heb maar wireless met daarop aangesloten de play en charge kabel, of maakt dat niet uit en kunnen er andere dingen aan de hand zijn??

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Volgens mij ligt dat gewoon aan het feit dat het een wireless controller is. Ik heb ook nooit gehoord dat dat zou kunnen dan.

3. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    nope inderdaad als je wil spelen met een 360 controller moet je de wired versie halen.

4. Cybershooter

Cybershooter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dat is dan duidelijk

bedankt voor de response

5. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Maar kun je dan niet een wireless controller met een play and charge kit gebruiken op de pc? Want dan heb je toch dezelfde aansluiting? Of zie ik dat verkeerd?

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat heeft hij ook geprobeert en dat werkte niet. Zijn vraag is hiermee beantwoord, als iemand nog vragen zou hebben, dan verwijs ik hem door naar het centrale controller topic. :)

*closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina