Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

1. Mijn Xbox360 werkt prima!

70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst had ik allen scheuren in m'n CoD2, maar dat lag aan het hoesje.
    Heb wel een nieuwe gekregen van de internet shop waar ik hem weg heb.

2. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    goede service !!!

3. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb mijn 360 sinds de launch en nog nooit problemen mee gehad!
    Maar sinds gisteren loopt hij ongeveer om de 5 minuten vast! Het is begonnen na het spelen van battlefield 2. Echt irritant.
    Heb het topic nog niet echt door kunnen lezen, maar zijn er nog al mensen met dit probleem geweest?
    Krijg je hier een nieuwe voor?
    ben ik mijn HD ook kwijt dan?
    Hoe gaat de procedure nu in zijn werk?

4. Inf1nity

Inf1nity Guest

Ik heb 1 vastloper gehad in ik denk 2.5 maanden.

5. player

player fly like a chicken

Leuk Bevonden:
    0
    oeps, heb dus toch de vga kabel er niet goed in...
    ofwel; mijn xbox360 (van het jaar 2006) loopt als een zonnetje!

6. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Heb inmiddels gebeld naar Microsoft. Mag hem teruggeven.
    Heb dat label geprint van UPS, maar de kantoren zijn niet open nu. Kan de verzending dus niet regelen...
    Ik moet wel mijn harde schijf ook meegeven...Ben dan maar een memoryunit gaan kopen...

Nog een vraagje: moet ik zelf voor een doos zorgen of brengt UPS eentje mee?

7. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik heb vandaag dat labeltje gekregen, je moet hem verpakken in een blanko doos zodat ze niet zien dat er een xbox in zit (beetje jat gevoelig he)

Dan label erop en maandag of dinsdag bellen zoals ik ga doen :)

8. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    En moet jij je HD meegeven?
    Mijn 360 is ondertussen helemaal om zeep: zonet brandden er 3 van de 4 rode lichten van de ring of light...
    Ik hoop dat ik hem nog eenmaal kan aanzetten om mijn savegames op een memorycard te plaatsen...

9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik begin te denken dat het aan je console ligt. Als je al zoveel games hebt waar van die barsten in zit:confused: . Het kan zijn dat in je console,wat je Dvd vastklemt, dat, dat net iets te groot is ofzo, en daardoor je dvd's naar de klote gaan. Ik zou Microsoft zeker bellen! Dan heb je een pak games gekocht ondertussen voor niets(want ze zijn stuk:eek: ), echt spijtig...

10. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas is mijn xbox dus ook overleden vandaag begon dus met die vastlopers nu doet ie niets meer.

Versturen en hopen op de goede service van microsoft :mad:

11. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Mijn Xbox 360 sinds 2 dagen verkocht!
    Nooit problemen gehad :). (hijs vanaf de release)

En de man die hem gekocht heeft, heeft ook nog geen problemen ondervonden...

12. Rinuzzz

Rinuzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu xbox360 2 dagen in huis. Eindelijk tijd om te spelen. Maar geeft nu error 67 aan. Helpdesk gebeld. Terugbrengen naar winkel. Eventueel op laten sturen voor reperatie. €400 betaald voor een apparaat die maar 2 dagen gewerkt heeft. Jammer. Mijn speelvreugde is nu alweer voorbij. Kan iemand mij hierbij helpen? Stuur dan eventueel email. b.v.d.

13. kuchiki Byakuya

kuchiki Byakuya Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey ik heb zojuist die label uitgeprint van microsoft om mijn xbox te laten ophalen door ups maar mijn vraag is nu er staat zo bij die label van vouw bij de lijnen.........onder is die label en bovengedeelte moet je handtekening en datum opschrijven moet ik ze allebei op die doos plakken of moet ik de bovenste gedeelte met datum en handtekening zelf houden???
    \
    thnx

14. aphex

aphex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had mijn 360 sinds de launch honderden uren gameplay zonder problemen, sinds oblivion liep ie regelmatig vast 'ik dacht ok zal wel aan de game liggen' Totdat ik lekker co op pdz aan spelen ben en ie daar ook tot 6 keer toe vastliep. Nou krijg ik iedere keer rode ring of light(kwadrant 1,2,3,unknow error) en loopt ie bij iedere game vast. Probeer ik net de M$ klantenservice te bellen gaat dat niet eens per mobiele telefoon. wat een frikadellenzooi zeg

15. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je de verklaring van de rode lichten zien?
    Bij mij ist 2,3 en 4.

16. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij staan 3 rode lichtjes voor een total failure en moet hij terug naar MS. Bellen dus :)
    0800 023 3894 of 31 202036606 als je mobiel belt

17. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Aahhw verdammt! Die van mij heeft ook het lootje gelegd. het beeld ging ineens op zwart, maar geen een of andere foutcode. Toen ik hem weer aandeed kreeg ik allemaal strepen in beeld en nog steeds geen foutcode. Ik weet in ieder geval zeker dat hij kapot is, want welk spel ik ook doe, ik krijg altijd van die strepen, maar nooit een fout code.

Mogen ff bellen...
    Ik stuur niet mijn hdd mee (ik lijk wel gek...), maar wel mijn voeding en ik zie wel wat er van komt. Ik hoop dat ik een nieuwe krijg, maar ik denk dat hij wel te repareren is, omdat hij geen foutcode aangeeft en het ook nog wel 1 of 2 minuten doet voordat hij uitvalt.

18. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Euuh, Me Xbox heeft net koorts gehad ofzo, In BF2MC had ik dikke lag en wat meer mensen ook. toen ging ik dus naar het menu en ging de guide button dik vaag doen. Daarna gaf ie 2 of 3 rode lichtjes met volgens mij error 74 hoe dan ook ik zette hem daarna weer gelijk aan en alles deed het weer gewoon.

19. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat het dus wel aan de doosjes ligt.
    want heb een nieuwe nfsmw,cod2 en fifa06wc en heb ze in andere doosjes gelegd en ik heb nu niets

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    mijne was DoA en toen kreegk een nieuwe en die is nu ook stuk

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina