Xbox nog herstelbaar?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Blue Shark, 1 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blue Shark

Blue Shark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met het volgende probleem:

ik heb hier nen xbox 360 gemod maar zit nu met het probleem dat ik geen beeld krijg, in plaats van de 4 groene lichtjes vooraan branden er maar 3 rode, voor dat dit gebeurde zaten mijn spellekes vaak vast een kreeg ik een raar scherm(roos, rare strepen) weet iemand waar dit aan ligt of hoe ik het kan oplossen?

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    225
    http://forum.xbw.nl/faq.php <-- lees deze eerst eens voor je gaat posten :eek:

antwoord is simpel koop een nieuwe xbox, wnat je hebt geen garantie meer .. en 3 rode lichtjes betekend einde oefening

suc6

Laatst bewerkt: 1 mei 2006
  3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Bannen die gast! Weg met modden!!!!:mad:
    /Mod anders hou je even je mond dicht, nog een zo'n zinloze post en je gaat alweer op vakantie. kijken of je t dan leert. een beetje uithalen naar nieuwe members op zo'n wannabe-mod manier.. tsk, je zou beter moeten weten. - mr. E

Laatst bewerkt door een moderator: 1 mei 2006
  4. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    het spijt me blue shark, maar ik moet Fardo hier volledig in gelijk geven. het modden van je console zorgt ervoor dat je garantie verloopt. foutjes kan je de volgende keer het beste laten oplossen door microsofts nagenoeg perfecte service.
    verder is de [faq]faq[/faq] een goede plaats om te beginnen op dit forum, om zo te weten wat je wel en niet kunt doen en wat je waar moet posten.

jammer van je xbox, heel misschien kan microsoft over zn hartje strijken.. sterkte.

*slot*

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina