Splinter Cell, Level 2.

Discussie in 'Algemeen' gestart door XiroKe, 28 nov 2002.

1. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Hey,

Ik zit nu in level 2, heb vanavond eindelijk gespeeld! :D
    Maar nu zit ik op dat grote plein, met dat beeld van een kerel (Lenin denk ik). Waar moet ik nu heen? Ik heb die 3 guards neergelegd die daar rondlopen.. :confused:

2. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Je kunt de deur tegenover de deur waar je uit kwam in. dan check je daar alles ff, en zet je de schakelaar om. Dan ga je weer naar buiten, en op dezelfde muur waar de deur inzit, kun je omhoog klimmen via die rekken voor klimoppen. Dan door t raam naar binnen

Have fun!;)

3. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dan komen nog 2 guards aan via de lift. Dus moet je ff snel de deur in voor je en niet de deur naast je.

4. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

Ik heb een probleem bij level 1..
    Al mijn kogels zijn op.....ik moet zo'n soldaat omver knallen...

5. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Dank je wel! Ik ga het zo proberen, eerst een uurtje naar school nog. :D

6. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die op level 1 of bij het middenplein op level 2 al door hun ammo heenraken, doe zuiniger met je ammo, je zal het nog hard nodig hebben!! ;)

Waar je langs kan sneaken, doe dat, verspil geen ammo, want als je later in een situatie komt waar je je wel uit moet schieten en je hebt geen ammo meer kun je weer helemaal over nieuw beginnen.. :p

Vooral het einde van level 2 is vrij heftig.. ;)

Ik begin nu met level 3.. SC OWNZ!! :D

7. Saint Coyote

Saint Coyote Newbie 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    O.k. ik kom hier dus gewoon echt niet langs...ik zit nu op het stuk dat ik die chauffeur van die grinko heb ondervraagd en dat weer naar boven ben gegaan, naar die tweede kamer links zeg maar...en waar ik nu op dat balkon sta...als ik probeer naar dat open raam te gaan links van dat balkon en ik klim zeg maar langs die reling dan gaat dat alarm af...en als ik iets anders probeer dan flikker ik op dat plein en dan ben ik dood...

Ik snap er gewoon geen ene fuck van wat ik nu moet doen? iemand een suggestie of een hint? :confused: :confused:

het spel roelt verder echt big time , eerste level was echt vet en dit tweede is nog vetter, alleen zit ik een beetje vast...:+

8. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Dus dat je via de dakgoot van dat balkon naar de keuken moet.. Daar ging bij mij niet het alarm af, mischien hebben ze een lichaam ontdekt ofzo? Of gebeurd het als je de keuken binnengaat via het raam? Je moet daar meteen bukken, en wachten totdat dat ene mannetje dat in het eten spuugt weer weg is en dan die koks weglokken, maar ik ga niet teveel verklappen, je moet zelf ook een beetje nadenken.. ;)

9. Mr. Blonde

Mr. Blonde Retro rules!

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij ging dat alarm niet af. maar probeer eens om eerst die spotlight waar je bovenlangs gaat uit te schieten

suc6

10. Dude

Dude Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Veel mensen hebben dit ondervonden....Het probleem schuilt hem inderdaad in het feit dat je niet alle lichamen goed verborgen hebt....

Dus ga terug, verberg de lichamen en try again..

11. Saint Coyote

Saint Coyote Newbie 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    thanx gasten! het lag inderdaad aan het verbergen van de lichamen...de lichaam van een guard lag te veel in het licht, ook al zou er geen rat langskomen , maar ok, en de lichaam van die chauffeur lag met zn hoofd in de muur zeg maar, dus je zag zn hoofd niet...misschien dat het daaraan lag...verder was ik er niet op uit omdat ik tekort aan denkvermogen heb meteen te gaan posten hoe het moet, maar ik snapte dr ff geen bal meer van!

bedankt!!!:+ :D 8)

Deel Deze Pagina