Oblivion Quests Thread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 25 mrt 2006.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    dan moet je gewoon naar een kerk gaan en daar staat de altar of nine dan "was" je het weg ;)
    maar iedereen zegt dat het binne 24 uur moet maar ik heb er volgens mij langer mee rondgelopen en het ging nogsteeds weg
     
  2. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    ok maar is der in de imperial city ook een kerk maarja moet je 24 uur nadat je vampier bent geworden dat doen

    Ik heb het geprobeerd maar het lukt niet ik drukte op activate altar op nine en toen stond der wat maar ik ben nog steeds vampier
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2006
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    In de eetkamer vind je op het tapijt verfvlekken, In een kamer van een vrouw vind je in haar bureau ook iets, In de West Tower ergens onderin vind je een mysterious painting.. :)
     
  4. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    en waarneer vraagt die gast van de dark brother hood of je vampier wil worden en als je dat al ebnt kan je dan ook via hem der weer af komen
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Als je bij de Dark Brotherhood missies uitspeelt, Zal hij vragen om een gift. Je kan het accepteren maar je kan het natuurlijk ook niet doen. De keuze is aan jou.
    Bij hem kan je het niet weglaten halen. Dat moet je doen door een sidequest te doen om eraf te komen. Ik dacht iets van in de Arcane University.
     
  6. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    ja dat weet ik maarja ik heb bij die hassildor ook al zo`n missie dat ik vapire hunters weg moet halen in skingrad maarja ik weet niet hoe ik die gasten weg krijg als ik ze sla komt de guard achter me aan weet jij misschien hoe dat moet
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    weet iemand waar ik een black soul gem kan halen ??
     
  8. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    dat hangt van je major skills af
     
  9. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    nou vertel
     
  10. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb bij die hassildor ook al zo`n missie dat ik vapire hunters weg moet halen in skingrad maarja ik weet niet hoe ik die gasten weg krijg als ik ze sla komt de guard achter me aan kan iemand me helpen ik zit helemaal vast
     
  11. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    dat had je kunnen zien toen je je Char maakte
     
  12. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    www.oblivionmods.info

    Voer alles in en je zal je max level te zien krijgen.
     
  13. Dark Vision

    Dark Vision Xbox 360 L!VE

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, ik zit ook vast, letterlijk vast in een kerker voor die Hoofdquest waar je die Great Wyndell Stone of zoiets moet gaan halen voor Martin Septim, waar hij die 3 dingen nodig heeft om de Oblivion Gates te sluiten.

    Je moet daar namelijk door een iron gate (met dat gat in het midden, net over dat brugje waarover je moet lopen) en die gaat maar niet open, nu ben ik ondertussen naar beneden gesprongen, maar daar kan ik ook niet weg, is dit miss een bug? en hoe krijg ik die Iron Gate open ??
     
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens goed rond, daar moet ergens een switch op de muur zitten.
     
  15. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Max Level: 49.5
    danku:)
     
  16. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast bij de quest dat je een manor in anvil kan kopen.
    Ik heb dit huis gekocht en wat rondgekeken (moet nog flink worden opgeknapt). Vervolgens ben ik gaan slapen, maar werd ik wakker van spoken die mij aanvielen. In mijn quest log staat nu dat ik beneden iets hoorde en dat ik het moest uitzoeken. Nu weet ik niet meer wat ik moet doen en zit ik vast. Weet iemand wat ik moet onderzoeken, of doen om verder te komen?
     
  17. basovich

    basovich Guest

    waar kan je ingodsnaam die missies van mage guild en fighters guild halen:confused:
     
  18. blacktarantula56

    blacktarantula56 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet voor de MQ een "Deadric Artifact" zien te bemachtigen, waar vind ik die?
     
  19. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Onderaan de trap staat een kast met daarvoor iets wat je zoekt :)

    Fighters Guilds (huis met rode vlag) in Chorrol en Anvil als ik me niet vergis...

    Bij shrines van daedra, legt hij als t goed is uit maar zover ben ik nog niet...
     
  20. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb een missie bij de dark brother hood en dat moet ik iemand vermoorden maar het moet lijken alsof het een ongeluk was en dan moet je zo`n minotaurier hoofd op hem laten vallen maar ik weet niet hei ik hem moet laten vallen als ik er dichtbij staat staat er wel activate minoteurier head maar er gebeurt niks kan iemand mij helpen
     

Deel Deze Pagina