ow let niemmand weet er van dus nu komen er 80 topic zoals "waarom eb ik geen live" "bla bla bla" "waaaat ik heb goed internet en me live vliegt er uit" Doe dit dus niet
Weet iemand waneer er een update komt van Battle Field? en waneer de camara uitkomt voor de 360. Groet
Update Battlefield is nog niet bekend Wanneer de camera uitkomt word bekend gemaakt op de E3 (volgende week)
Omdat er niemand nu Live kan gaan spelen. Komt er morgen ofzo een nieuwe update ofzo (uitgebreider Xbox Live?)
Niemand weet wat er na die update allemaal nieuw is of niet,iedereen speculeert maar wat...we hopen allemaal natuurlijk op vette sh*t Gewoon ff afwachten (ik werk toch van 14.30 tot 23.00 ghehe )
Om 24:00 wordt echt volgens mij zwaar druk op Xbox Live. Maaaar!! wat MN zij dat het niet zeker is dat het tot 24:00 duurt. Het kan dus ook korter zijn.
@Nusalaut Thnx! deze update is alleen voor de xbox.com site + live servers ... dus nog géén dashboard update ...maar volgens Majornelson.com gaat de website wel veranderen Jullie kunnen beter op my xbox of xbox.com kijken
Dat is allemaal een verrassing. We'll see... En misschien kunnen we dat pas downen als de E3 bezig is. Maar misschien ook niet. Who knows?