Heeft iemand een lijst met de kaarte die je moet kiezen om de auto van je tegen stander te krijgen als je voor en volgende plaats op de blacklist moet, of zitten deze telkens op een andere plek... BD de middelste ? kaart voor nr 15 en als je um een 2 X speelt de career mode dat die bij de 1ste ? jaart zit...
NFS Help !! Hoi mensen k zit vast met MW ....k heb nu een paar races gedaan maarh ik vindt het systeem vet vaag bij underground was het tenminste nogh een beetje logisch k heb nu n punto waarbij ik nog niks geupgrade heb en k heb zo'n beetje alle races op map gedaan maarh nu zie k niks anders dan 2 shops een car lot en een save house en verder zijn er geen races enz wat moet ik nu doen ..???? k wil verder komen !! en van de blacklist snap ik owk niks ik weet niet hoe k die 1e gast die op plaats 15 staat uit moet dagen en k kan allemaal naarh races jumpen maarh die doe ik dan en daarna kom k weer terug in de map en moet k weer naar t savehouse rijden om doelloos te racen ..plz help mij ,k wil verder komen hoe moet dat ..?
Misschien moet je effies de handleiding lezen.... op je kaart kun je switchen tussen locaties en evenementen zodat je weet waar je moet wezen. Je kunt zelf rechtstreeks switchen naar evenementen die je nog moet doen om het tegen mensen op de blacklist op te nemen.
de pink slip zit altijd onder een andere kaart soms is het gwn een systeem dat je kunt volge, maar heel moeilijk is en het spel is heel gemakkelijk om uit te spele vooral met de politie is het de max als je achtervolgen en dan kun je ze zo lekker in elkaar rammen
D-Pad na onderen in drukken en je kunt zo alle carreer dingen kiezen (race event en Milestone ) d-pad na rechts krijg je de map in beeld, GPS in stellen, makkelijker kan het bijna niet.
die bmw krijg je zowiezo. da is het doel van t spel dus dat moet wel daarna krijg j wel een pokke race..... duurt vet lang mja, wel de moeite waard succes!*)
kan iemand mij zeggen welke kaarten ik bij iedereen van de blacklist moet pakken om altijd die hun autopapieren te winnen
Als je Razor verslagen hebt dan krijg je een achtervolging en voor te ontsnappen moet je de oude brug nemen. Wat voor iets is dat? En waar ligt die percies? alvast bedankt
Dat is eerst afgesloten, Later al moet je de eindmissie doen en tegen hem racen, dan gaat dat stuk over. Als je voor die missie nog zit, kan je er niet in.