nee daar heb ik echt wat aan. EDIT: sloeg op crosis natuurlijk, maar kan net zo goed op apron slaan, wat heb ik daar nou aan man, ik wil het laatste level halen help me liever.
Blijf in de schaduwen en loop knetter zachtjes het is jammer om te gaan vertellen waar je helemaal heenmoet maar niet getreurd op de helft van het leven staat je iets leuks te w88 !!!
en klopt het dat dit de doorcodes zijn? Technical Services Room - '7687' Backup Battery Power Room - '110598' Weapons Testing Department - '110700' Informal Retrieval Service Room - '0614'.
uit de walktrough Main Server Room - '2019' Technical Services Room - '7687' Backup Battery Power Room - '110598' Weapons Testing Department - '110700' Informal Retrieval Service Room - '0614'. dat zijn ze ja
ik ben ook in CIA HQ hij is in t begin nie zo moeilijk maar ik moet naar daugherty's pc ofzo maar kweetnie ook ik uit de server room moet komen..
cia headquarters ik dacht ook dat dit level moeilijk was, maar dit valt best mee. je krijgt later gewoon wapens met rubberen kogels en sticky shockers(sticky shockers roeleren!!!) en daugherty moet je gewoon neerslaan als je hem ziet op de courtyard(peuk pauze) en dan eerst alle guards verderop neerslaan en dan duagherty dragen naar de extractionpoint. piece of cake my friends ---NNEX---
ik kan me grote gun niet vinden het lukt maar niet ja achter een room ofzo maar ik word SCHIJT EN SCHIJT ZIEK van die kut guards volgens mij moet ik een code voor die deur hebben
Goedenavond heren. Ik gooi deze thread dicht omdat er teveel Splinter Cell threads zijn.. Voor al je hulp of antwoorden verwijs ik iedereen door naar het volgende topic: http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=11988 Succes allemaal...