Ik zit al de hele dag vage Stop Motion filmpjes te maken jaaaa!!! daar hebben ze een halve dag voor nodig. Zelfs zo goed zijn die maps dat ze zelfs alle Xbox.com sites hebben uitgeschakelt
hihi...en hoe zou je je voelen als je fifa vandaag hebt gekocht en je kunt niet online zonder door te hebben dat er die maintance is....maar de buren hebben nu eindelijk rust
omdat de servers zelf een update krijgen ... xbox.com staat inverbinding met de xox live servers .. maar wij merken er zelf op onze dashboard (nog) niets van... de servers worden rond 01:00 weer on-line verwacht
ik weet niet of t voor iedereen en ook voor online play geldt, maar nu ik net Zuma start zie ik gewoon Soepkoe signed in staat...
Ik blijf toch op ik zie het wel als hij weer online kan Lekker met SteadyAutunm en ll LoYaLtY ll burnout spelen
K hoorde net goede methode van iemand je moet gewoon via deze site op je muis over je gamertag halen (vlak naast ja avatar onder het aantal berichten dus) ZOlang hij niet verschijnt is de server off. ALs hij wel verschijnt is de server on. ZO hoef je het niet iedere keer te checken maar kan je gewoon via xboxworld controleren. (zijn wel meer methodes natuurlijk maar goed) Ik vond hem makkelijk.
lol ga btje speciaal wakker blijven whaha (niet dus) nee maar ik controleer wel af en toe of ik nog ff online kan gamen. Want zoveel leuke dingen zijn er niet op tv. (en nee dat is niet het enige wat ik kan doen)