1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Wii - Deel 1

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Leuk als budgetgame ofzo
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb zojuist het Nintendo Wii E3 topic in het E3 forum geopend. Daar kunnen jullie de komende tijd terecht voor alles over de E3 van de Wii. :)
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey Kameo, maar als E3 voorbij is he, dan kopieer je en plak je(op een mooie manier) alles hier terug in?(of doe je terwijl E3 bezig is, hier ook info plaatsen,...) Of hoe ga je dat doen? Gewoon nieuwsgierig, want ik heb ook 2 ps3 topic's hier...:D
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik doe het na de E3. Er komt straks zoveel informatie op ons af, dat het onmogelijk is om 2 topics bij te gaan houden (op die manier heeft het E3 forum ook geen nut dan).
    Daarnaast is het E3 forum echt speciaal voor de E3 bedoeld.
    Dus ik post gewoon straks alles na de E3 netjes in deze thread.

    Succes de komende tijd. :cool:
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ah oke ,thanx :)
    Jij ook nog succes;).
     
  6. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, ik kan het niet laten, maar toen ik de nieuwe naam voor de next-gen console van Nintendo las, moest ik gelijk aan een strip van Penny Arcade denken van 2 jaar terug.

    Vervolgens zelf de tekst aangepast met het volgende resultaat. :D

    [​IMG]
     
  7. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    heet de nieuwe console van nintendo nou '' revolution '' of heet die nou '' wii ''?? kheb wel gehoord dat de echte naam wii is.. maar was het dan daarvoor gewoon een soort van gerucht dat die revoltion ging heten?

    en als die wii heet.. dan klopt de naam van deze topic toch ook niet meer? :p
     
  8. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Hij gaat idd Wii heten! :D
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Voor de fans van One Piece:

    [​IMG]
    [​IMG]

    Super Monkey Ball Banana Blitz:
    [​IMG]
     
  10. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Op die eerste scans van One Piece zie je geen moer, en die Monkey Ball game is of een andere versie dan die voor de Wii, of hij is zeer waarschijnlijk gemaakt met een vroege devkit wat eigenlijk gewoon een 'Cube was. Dus hier kun je weinig aan afleiden.
     
  11. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    hehehe, wel lollige en vage naam, '' wii ''... als er ooit eeen deel 2 komt avn deze topic, kunnen we m denk ik beter '' nintendo wii (deel 1) '' noemen als nieuwe topic, of nintendo wii (deel 2) '' als vervolg op deze, want als die toch wii heet, klopt de naam van deze topic toch ook niet meer? :p lol
     
  12. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een geweldig apparaat word dit :D

    Kan niet wachten op al die info die we natuurlijk krijgen tijdens de E3.
    Ik vind de X360 alweer saai.. ik weet zeker dat de Wii me veel meer gaat boeien, op naar de portable Wii! :+

    LMAO @ Jerhui
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Hmmmz, Tony Hawk Downhill Jump screens verschenen. Pijn aan mn ogen, vergeleken met de 360 en ps3 screens.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Het hoeft niet alles te zeggen over de capaciteiten van de Wii, maar mooi is het niet. Eerst maar ff die persconferentie zien voordat er wellicht onterechte conclusies worden getrokken.
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2006
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Die screens zeggen echt niks, want het ziet er nog lelijker uit dan de huidige generatie... Het lijkt me niet dat ze een stap achteruit zullen gaan met de Wii :p
     
  15. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kocht tony hawk spellen vroeger nog allemaal, heb ze alemaal tot en met american wasteland, behalve Pro s 1 en 2. maar ik vind dat die tony hawk spellen steeds lomper worden, de story duurt niet al te lang en heb je zo uitgespeeld, zelfs op het moeilijkste niveau. het beste tony hawk spel vind ik gewoon nog steeds underground 1. underground 2 had je te snel uitgespeeld en was het best lomp dat je met die vage gasten kon rijden ( een hand bijvoorbeeld, of stevo o op een paard ), en bij american wasteland was t avontuur ook niet al te groot en viel het me ook best tegen van de grootte van die hele wereld in story, wel gaaf dat je in 1 keer door kan rijden, mr ik had t wel een stuk groter verwacht. en was t best dom een BMX erin te doen, terwijl het spel eigenlijk om skateboarden draait... maar ja, dit zijn mijn meningen, je kan er natuurlijk zelf ook anders over denken ;)
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2006
  16. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is wel een serieus probleem voor de Wii denk ik..
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2006
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik weet het niet... Wie heeft er nou halogeenlicht in de huiskamer of slaapkamer? (ik weet niet hoe populair dat is, dus vraag ik het me af)

    Ik iig niet en ik kan dus lekker op de Wii gamen :p

    enne....

     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2006
  18. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft er opzich wel een punt vind ik, ik denk ook dat ik liever 2 consoles heb die elk totaal andere games hebben dan één console (PS3 ) die waarschijnlijk hetzelfde gaat kunnen als de 360.
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Prijs bekend!

     
  20. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las het ja.. en een zeer goede prijs!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina