Suggestie: Send Message optie Xbox.com

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 3 mei 2006.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nu we een send Message optie hebben ... Kunnen we ook een link krijgen naast of onder de gamertag om een persoon vanaf xbw een bericht te sturen ;)

2. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Ja best goed idee Live volledig intrigeren op XBW ;)

Maar ja als het zo doorgaat woord het wel een link zooi hiernaast

<
    <
    <

Laatst bewerkt: 3 mei 2006
  3. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl Bestuur XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    13
    En daarnaast hebben we altijd nog de PM functie ...

[edit]Ik bedenk me dat het wel gaaf zou zijn als je een XBL message krijgt wanneer je een PM ontvangt oid[/edit]

4. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Wat je ook kunt doen is gewoon al die functies van Live in de Profiel pagina zetten.

Gewoon op de link van iemands nick drukken dat je dan alle live opties krijgt van de desbetreffend persoon ;)

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    misschien naast de on-line waarschuwing knop een ...add friend and send message symbool maken ... zou wel tof zijn .. en naast die 2 iconen is nog ruimte zat ;)

6. basovich

basovich Guest

kan iemand mij helpen?!!..

ik heb mij ook al de hele tijd proberen aan te melden om xbox.com maar nou heb ik mijn gamertag gekoppeld aan een XS4ALL mail-adres, en nu kan ik mij de hele tijd niet aanmelden..weet iemand hoe ik deze kan veranderen naar een hotmail adres. en nou wil ik toch ook graag GVD messages sturen;)

bvd bas

7. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Nu nog wel ja:D

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    voorlopig zie ik er geen nieuwe iconen bij komen ;)

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    van je xs4all adres een passport.net adres maken .. ga naar www.passport.net je kan je gamertag niey koppellen aan een ander adres (of je moet de helpdesk even bellen)

10. basovich

basovich Guest

is het niet mogelijk om hem door MS te laten koppelen aan een andere emailadres, want deze is van ons pap en die vind het volgensmij niet zo fijn om een hotmail te krijgen ;)

*EDIT: ik zal vanmiddag wel even bellen

11. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat ik wel vind is dat Live volledig geïntrigeerd hoort te zijn bij een goeie X-box comunitie :) En XBW is toch een van de betere :)

Beetje slijmen krijg je alles voor elkaar:+

12. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Kan dat plusje niet verandert worden in een briefje wat je ook op live hebt? Zou wat mooier ogen, en mischien dan een message icoontje voor een message te sturen. :)

13. Jorrit

Leuk Bevonden:
    13
    Mijn idee gaat dus niet door, helaas....

14. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    :'-(

15. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Welk idee? En kan er uberhaupt wel iets aan worden gedaan aan de integratie van de nieuwe service :)

16. Jorrit

Leuk Bevonden:
    13
    Probleem is dan dat het wel erg druk wordt daar. Eigenlijk moet een van de regels geregistreerd, locatie of berichten weg. Alleen ik weet niet welke het meest gebruikt wordt.

17. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    hmm, :9 ik zou zeggen gewoon twee logotjes erachter, maar dat zou denk ik niet kunnen vanwege het een of ander. bv in plaats van dat plusje twee logo's. Maar als iets wegmoet mag van mijn dat: 'Geregistreerd op' weg.

18. Jorrit

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb geregistreerd op vervangen door geregistreerd waardoor het maar een regel nodig heeft en de gamertag sectie is nu ook veranderd. Het envelopicoontje komt uit het font Wingdings, ik hoop dat iedereen dat correct ziet, anders moet ik iets anders verzinnen.

edit1:
    Firefox bleek het hier toch niet mee eens te zijn. Ik heb er maar een m van gemaakt totdat ik iets beters verzin (of een betere suggestie krijg)

edit2:
    Voorlopig de uiteindelijke versie. Volledige namen voor de acties. Je kunt jezelf trouwens berichten sturen :)

Laatst bewerkt: 4 mei 2006
  19. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er goed uit zo, complimenten...

20. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Vertel eens, hoort dit zo?

LeZe Ned [+ *]