Bepaalde mensen hebben in hun gamertag naast de gamerscore zo'n klein vlaggetje staan zodat je snel kan zien uit welk land diegene komt. Nou heb ik een tijdje terug ergens gelezen dat dat bij iedereen in de gamertag zou komen te staan en had dat dus eigenlijk na deze opdate verwacht. Weet iemand soms of dit daadwerkelijk nog gaat gebeuren en zoja wanneer want op zich is dit best een fijne toevoeging.
Mischien moet je even de post boven je bekijken, Je hebt duidelijk geen idee dat dingen en onderhouden moeten worden, En soms ergens op voorbereid moeten worden zoals de E3.
ik hoop dat de echt leuke zooi dan maar volgende week komt (E3 dus ) hoewel dit allemaal wel leuk is, had ik toch op iets anders gehoopt (ondanks dat ik wist dat zoiets niet zou komen ) //edit: wtf klopt het dat ik met mijn sliver abbo niet gebuik kan maken van de 'message-verstuur' functie :{ wat is dat nou weer voor onzin
je kan met silver ook geen multiplayer doen... Als je iets leuk vind moet je er toch voor echt voor betalen...
:{ niet bepaald een argument he...Want normaal gesproken kan ik ook berichten versturen, dan zie ik geen reden waarom het via de site niet zou mogen.:{ Niet iedereen heeft even veel geld...
neeee.....mrja maar 4 uurtjes ..wat wordt er allemaal verandert?? toch niet weer van de site want daaar kan ik mij niet eens aanmelden ..(dus heb er niet echt veel aan..), ik hoop op de demo van prey en wat nieuwe arcade zodat ik toch maar wat MS points moet gaan kopen..
Ja zat net in een redelijk rondje (PGR en toen, plof, disconnected. Gadverdamme! Gezeik ook altijd van Live, laten ze dat mooi doen als wij liggen te pitten tegen 3 a 4 uur s'nachts ofso...
Ah, ik dacht al even dat het aan mij lag! Maar goed, komt er een update nu aan dan? Of gewoon ja... onderhoud...
Dit is nu dus verschrikkelijk balen voor mij.. Kep net 85.000 kudo's op PGR2 gehaald, en toen kwam er zo'n fijn schermpje waar je altijd bang voor bent als je aan het kudo racen bent.. You have been disconnected from Xbox Live. Pres A to continue.
Is het trouwens waar dat Live er pas weer opgaat om 3 uur? Dat zou ik anders wel zwaar schandalig vinden Doet dat lekker in USA haar tijd ofso