Amsterdam, 29 november 14:42 Missie: Splinter cell zo goedkoop mogelijk te kopen. Winkels: E-plaza Intertoys Dixsons Free record shop
www.gcshop.nl..... verder kom ik niet..... al die winkels waar jij het over hebt zijn "buiten" en daar zitten beren enzo
*Springt door het raam jumpt naar beneden sprint 5 km * and.. he's gone ! Ok bedankt mensen topic kan gesloten worden
Ik zou toch zweren dat ik gisteren 10% korting kreeg op SC en NBA Live 2k3 bij de FRS met mijn Coca Cola Clubcard.
ja, die coca cola card kan je nog steeds gebruiken, en een te ouwe cjp pas van 3 jaar terug ook want toen ik laatst bij frs was, liet ik 'n cjp pas zien die errrrug over datum was, maar daar keken ze niet naar, ze doen altijd zo'n coca cola card door de kassa laser ding, en dan heb je 10% korting, een te ouwe cjp pas of niet, korting krijg je toch wel...
hoe dom ben je nou www.gcshop.nl heeft em voor 53,00 met verzendkosten!!!! *trouwens tot maandag ofzow was ie €47(inc verzend)
waarschijnlijk zit ie nu splinter cell te spelen , ik hep 'm ook nog niet *schaam * maarre, binnenkort, bijna gelijk met sinterklaas, moet ik nederlands betoog houden, als ik daar een voldoende voor haal, ga ik diezelfde middag nog een kado voor mezelf kopen guess what it will be....