Ik heb een DVD speler die .AVI leest. Hoe moet ik nou .AVI bestanden op een dvd branden zodat mijn dvd speler het leest? Gewoon data-cd?
Jups. Gewoon data cd/dvd. Subs indien nodig (.srt bestanden) erbij zetten. Dezelfde naam geven als de avi allemaal op op de cd/dvd zetten. En de klus is geklaard.
En als je een .avil filmpje hebt dat ook nog es gecompressed is met divx, hoe brand je dat dan zodat je xbox het leest??
Lekker handig Effe Naruto Movies downloaden en op dvd/cd zetten @Danger: Link werkt niet EDIT: Vraagje: Kan ik ze dan ook op mijn 360 kijken?
Dan wil ik het best op de dvd speler kan maken maar dan moet ik het eerst converteren denk ik. Maar nu heb ik 2 problemen. * Ik heb geen converteer programma * wat is het beste formaat: vcd/svcd/anders. Onze dvd speler slokt bijna alles behalve avi.
www.vcdhelp.com En dat geldt ook voor iedereen die hierboven wat te vragen heeft/had. *edit* Voor de mensen die niet kunnen lezen/klikken: http://www.videohelp.com/guides.php...=0&listallusers=&search=Search or List Guides
\o/ \o/ \o/ Heb het eindelijk gevonden! En dan nog via een van de sites die jij gaf\o/ Het programma'tje heet ConvertXtodvd en maakt zelf menu'tjes aan enzo, heel eenvoudig. (cr*ck ook eenvoudig te vinden) M'n xbox speelt ze af & dvd speler ook.
Euh... Je vroeg: "hoe brand ik een DivX compressed AVI naar een DVD zodat de XBOX het leest". Een XBOX kan die niet lezen maar zoals je aangeeft maak je gebruik van "convert to dvd" dus dan maak je er een DVD van (waardoor je vraagstelling over compressie en AVI dus eigenlijk wegvalt).
Heb het zo gedaan met dat programma & ik wou de dvd op m'n tv afspelen mr de ondertitels vielen buiten m'n scherm...Naar instellingen gekeken & daar kon je kiezen bij beeld: automatisch, normaal (4:of breedbeeld(16) en dat stond blijkbaar op automatisch. Vol goede moed veranderde ik het naar normaal, wachtte weer 2.30u, brandde de dvd, maar weer vielen de ondertitels buiten m'n beeld En ik was nog zo gelukkig twee posts hierboven... Iemand die me kan helpen?? Edit: ik zie net dat je met nero 7 het ook kan doen, maar weer kan je kiezen automatisch 4:3 of 16...Is automatisch dat het "werkt" op breedbeeld & gewone tv of dat het het beeld van het oorspronkelijke filmpje bewaart?