Oblivion Quests Thread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 25 mrt 2006.

  1. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan nog steeds niets vinden, ik neem aan dat je een kast op de begane vloer (en niet de kelder) bedoelt. Maar dan kan ik nog niks vinden.

    Dan heb ik nog een andere vraag: ik heb een shrine gevonden in de besneeuwde bergen, ik weet even niet meer hoe die heet, maar als ik er mee ga "praten" komt er te staan dat ik nog niet het pad heb afgelegd dat ik moet afleggen om de opdracht te krijgen. Weet iemand welk pad ik moet afleggen om verder te komen in deze quest.

    Alvast bedankt
     
  2. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Lees dan even de quest walkthrough op uesp.net
     
  3. annemiek1001

    annemiek1001 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Onderaan de trap naar je bovenverdieping staat een cupboard en voor deze kast ligt een hand op de vloer met een brief erin. Ik denk dat je wel eerst de spoken moet verslaan voordat de hand op de vloer verschijnt. De brief moet je lezen en dan wordt de quest geupdate.
     
  4. annemiek1001

    annemiek1001 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf ook nog een vraagje over een vampire hunter quest. In een van de steden was een man vermoord die ervan verdacht werd een vampier te zijn. Zijn vrouw gelooft hier echter niet in en ze vraagt me de zaak uit te zoeken. Ik heb met wat zervers in de stad gepraat en vervolgens wordt ik terug naar het huisje gestuurd om evidence te verzamelen. Heb het huisje goed doorzocht, maar krijg niks gevonden. Iemand een tip waar ik naar moet zoeken. Het lichaam van de man kan ik niet onderzoeken omdat er guards in het huis aanwezig zijn.
     
  5. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Als het goed is werd je verwezen naar de lokale pub van Bruma, daar wordt je verder geholpen door de waard als hij je liev genoeg vindt :)
     
  6. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    ok zal straks ff kijken voor dat gat maarja nu zit ik weer vast als je de main qeust doet moet je op een gegeven moment bij de dawn mytic en dat moet je zo`n boek jatten maar ik word telkens gezien en dan moet ik gaan rennen hoe moet je dat doen
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    je moet gezien worden kan niet anders ik had zelf een chameleon spreuk en ze zagen me nog :) en over die vampier gebeure in bruma :
    in ene pub vlakbij de poort en als je met die gast praat die de plaats runt de barman hij zegt dan dat er een kamertje was waar die vampire hunter zat en dan moet je achter een kast kijken daar ligt een dagboek en die moet je meenemen naar die gast in het huis ;)
     
  8. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    maarja als ze je zien waar is de uit gang want de weg hoe je daar in komt is afgesloten
     
  9. Dark Vision

    Dark Vision Xbox 360 L!VE

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan die switch niet vinden, ik zoek me echt te pletter, ik denk dat ik al 5 uur heb gezocht, maar ik kan nix vinden, ik kom maar niet bij die Great Welkynd Stone :mad:
     
  10. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.856
    Leuk Bevonden:
    9.242
    In de mainquest de quest in het paradijs, hoe krijg je die gast op het einde dood die het amulet heeft? Volgens mij heeft hij een hele sterke reflect spel:confused:
     
  11. blacktarantula56

    blacktarantula56 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik weet wat je bedoelt, ben er nu ook mee bezig.
    Echt zo'n k*tdoolhof |:-
    Ik heb de eerste meteenswitchopenende-deur gehad, nu heb ik er weer een maar kan echt nérgens die switch vinden.
     
  12. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    HELPPP in de main quest hehe moet je de mytic dawn zoeken en die zijn in die grot en als je daar binnen loop laat die gaurd je binnen en dan vraagt zo`n man harrow om een possion ofzo ik weet nie twat het was en als die moest je geven en nu is al mijn geld en armor weg alles hoe krijg ik dat terug kan iemand mij please helpen
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    je moet die gasten vermoorden ;) en die harrow die al je spulletjes heb ga je gewoon searchen en dan heb je alles weer
     
  14. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Er verscheen laatst een melding boven in mijn beeld, namelijk:
    "topic changed: currupt watchman" of zoiets....

    Kan dit iets te maken hebben met de Waterfront tax list (thieves guild quest) die ik van de wachthoofd heb gejat?
     
  15. Dark Vision

    Dark Vision Xbox 360 L!VE

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de Great Welkynd Stone (mainquest waarbij je het laatste ding nodig hebt voor Martin de Oblivion Gates kan sluiten) heb ik ook maar 1 push block gevonden, maar ik zie nergens wat er mee gebeurt, en ik kan nu ook nergens meer weg :confused:
     
  16. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    dus ik hoef die harrow alleen dood te meppen en ik heb alles weer
     
  17. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    in de temple district moet je naar een orc gaan die luronk heet. praat met hem, en de quest begint.
    en nee, het heeft niets met die tax list te maken.
     
  18. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, daar heb ik ook een vraagje over:
    *spoilertje* Ik heb dus die twee gasten overgehaald om naar Audens Avilius (dacht ik?) te gaan.
    Maar later sprak met een guard en hij zei dat ik niet moest zeuren en de quest werd weer geupdate naar een oude mededeling, er stond dat ik met een watch captain moet gaan praten...
    Goed en aardig, maar dr staat geen marker bij en nu heb ik geen flauw idee meer waar die gozer is... Ik kwam hem gisteren trouwens wel tegen nadat ik uit de bak kwam in Skingrad :confused: Maar ik heb gereload omdat ze mn spulletjes hadden afgepakt.
    Weet iemand waar die kerel normaal gesproken uithangt?
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat is dan het nieuwe onderwerp waarover menig men daar in dat stadje waarin je je bevind over praat. :)
     
  20. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    oke luitjes, bedankt voor de info. ;)
     

Deel Deze Pagina